FM transmitter + anette 25 watt

Køb af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
Fogde
Medlem
Indlæg: 72

FM transmitter + anette 25 watt

Indlæg af Fogde »

En nok lidt utraditionel købsannonce.

Jeg leder efter en FM transmitter, som kan udsende 25 watt samt en til formålet passende antenne.

Der er tale om en midlertidig FM radio, og der er naturligvis indhentet både sende- og programtilladelse hos henholdsvis kulturstyrelsen og energistyrelsen.

Der er grej lignende det her: https://www.ebay.com/itm/224279460138?h ... SwBj9f2Fqh

Er der nogen, der ligger inde med noget, eller kender til nogen i DK, eller som minimum inden for Schengen, som sælger sådan noget?

På forhånd tak!

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 331
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Hepp

Fik du fat i Jonas Berg? Jeg ved at han laver nogle FM set ups på Vig- og Ringstedfestival, når man må...

Han har sikkert noget liggende som du kan låne/leje.

kh Østerz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

Indlæg af Jens Ledet »

Ja det er godt nok en gammel tråd, men jeg har en i udlejning hvis nogen mangler.
Den kan op til 50 watt.
Jeg ligger også inde med et 150watt pa trin til hvis det er...
Men husk at de fleste midlertidige tilladelser sjællendt er på mere en 5-10 watt :-)

Mvh Jens
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg tænker også at udlejning er den rette vej frem, det blev engang løsningen jeg foreslog og som blev vedtaget og brugt i flere år til årlige stævner, jeg kan ikke forestille mig hvor meget kabeltræk det sparede at folk ikke skulle have en højttaler koblet til systemerne men blot kunne lytte med over radio rundt omkring.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar