Købes: M-audio BX5 D2

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Købes: M-audio BX5 D2

Indlæg af Hald »

Jeg ved det måske er lidt et looong shot, men skulle der sidde en derude med 1 stk M-audio BX5 D2 monitor i overskud er jeg nok interesseret.

Jeg har fundet denne på MusicStores hjemmeside, men er ikke helt klar over hvor den bliver sendt fra.
https://www.musicstore.com/en_DK/DKK/M- ... 011596-000
Og så koster den (B-stock) næste det samme som en (ny) D3
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Skærmbillede 2021-05-20 kl. 01.06.53.png
Skærmbillede 2021-05-20 kl. 01.06.53.png (534.14 KiB) Vist 375 gange
Jeg syntes at kunne se det er fra Köln - MUSIC STORE professional GmbH, Istanbulstr. 22-26, 51103 Cologne, Germany)

Men ellers en relativt forbavsende lille højttaler, en ven havde et par af dem udover et par Adam A7X ... rigtigt gode at mixe bund på, uden den lidt hidsige top som Adam'erne har!


--sd

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg lavede engang et setup hvor jeg bad om en ordentlig monitor i stedet for den tilfældige højttaler der var skruet op på væggen. Jeg fik så ÉN monitor, hvilket også var fint da det var live tale i mono der skulle mixes i et kontrolrum. Da stedet blev solgt skulle vi tømme lokalerne, og jeg fik monitoren med hjem, og har derfor kun én, nu har jeg fået et lydkort til mit kontor, og har én monitor som lyder bedre end de computerhøjttalere jeg har stående, så tænker at jeg for få penge kunne komme i stereo.

Men jeg smed dem en mail i går, så må vi se hvad de siger.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Dang, jeg har en enkelt M-audio BX5 men den første version og ikke D2. So close!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

AvS skrev: fre 21. maj 2021 14:45 Dang, jeg har en enkelt M-audio BX5 men den første version og ikke D2. So close!
arh nitte.. De ligner desværre ikke hinanden nok til at jeg kan ignorere det, kunne du være interesseret i min D2 selv om de ikke matcher?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Kan jeg godt forstå, og jeg tror nok også at de lyder forskelligt. Nej, jeg bruger slet ikke min BX5 til noget. Den har bare stået i mit skab i årevis. Har faktisk også den anden men den virker ikke, så hvis du eller en anden, ved noget om elektronisk, kan man nok godt reparere den.

Nyt svar