Søger nearfield monitors (f.eks. Neumann KH 310, Barefoot Footprint, Genelec 83X1 serie)

Køb af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
pr0fane
Medlem
Indlæg: 87
Sted: Aarhus

Søger nearfield monitors (f.eks. Neumann KH 310, Barefoot Footprint, Genelec 83X1 serie)

Indlæg af pr0fane »

Jeg er så småt begyndt at se mig omkring efter et par nye (aktive) nearfields til studiet. Er der nogen der har nogle de overvejer at sælge?

Jeg kigger i klassen omkring 12-15.000kr og til omkring 20-25.000kr for et par (brugt).

Det kunne f.eks. være
- Neumann KH 310
- Barefoot Footprint 01
- Genelec 83X1 serie eller f.eks. 8350

Send en besked hvis du har nogle af ovenstående - eller tilsvarende.

Default avatar
PMPoulsen
Medlem
Indlæg: 6

Indlæg af PMPoulsen »

Hej,

jeg lukker mit studie og har et par Genelec 8050A med en 7070A sub som jeg tænkte at sætte til salg samlet for 14.000,- kr
De har kun været benyttet i mit røgfrie hjemmestudie. Lad mig vide om det har interesse.

Venlig hilsen

Per-Michael

Default avatar
pr0fane
Medlem
Indlæg: 87
Sted: Aarhus

Indlæg af pr0fane »

Hej Per-Michael - tak for svar.

Det har desværre ikke interesse. Inden for Genelec har jeg lidt forelsket mig i 83x1-serien og 8350 - især pga. GLM. Har desuden før forsøgt mig med setup med subs, og har aldrig helt fået det til at spille.

Medlemsavatar
murergobben
Medlem
Indlæg: 341
Sted: Valby

Indlæg af murergobben »

Hej pr0fane

Kunne du være interesseret i et sæt Adam s3a? Jeg er ved at gå over til et mindre hjemme setup hvor jeg overvejer at skille mig af med dem. Købte dem i 2015 af Søren Bendixen her inde fra og de har kun stået i røgfrit studie. Har stort set været ubrugte de sidste 2-3 år grundet mindre studieaktivitet.

Mvh Anders
Ha ha ha ha!

Default avatar
pr0fane
Medlem
Indlæg: 87
Sted: Aarhus

Indlæg af pr0fane »

Hej Anders,

Mange tak for din besked. Jeg har allerede været igennem et par Adam, så det har desværre ikke interesse. Men takker ellers.

Nyt svar