Softube Console 1 mk2

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Softube Console 1 mk2

Indlæg af metal »

Overvejer at købe en Console 1 mk2 (skal være mk2). Den koster jo ikke alverden, men måske der er nogen derude der har en Console 1 mk2 (skal være mk2) som de kunne overveje at sælge?

/Torben

Medlemsavatar
Nysted
Medlem
Indlæg: 553
Sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af Nysted »

Hold øje med Softube kampagner. De kører tit med man kan købe en ny C1 mk2 og hvis man registrerer via dem (Som man alligevel skal) får man fx. Neve channelstripen gratis.

Det er ikke altid det kan betale sig at købe dem brugt så. I forhold til de priser jeg har set dem ryge til.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Nysted skrev: ons 27. maj 2020 15:19 Hold øje med Softube kampagner. De kører tit med man kan købe en ny C1 mk2 og hvis man registrerer via dem (Som man alligevel skal) får man fx. Neve channelstripen gratis.

Det er ikke altid det kan betale sig at købe dem brugt så. I forhold til de priser jeg har set dem ryge til.
Ahh, godt tip. Ved du om de plejer at lave kampagner på bestemte tidspunkter? Har ikke lige selv holdt øje med det.

Medlemsavatar
Nysted
Medlem
Indlæg: 553
Sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af Nysted »

Synes ret tit der har været det. Evt. følg deres facebook, synes ikke de spammer meget i ens feed. :)

Den sidste var i April kan jeg se. Tror den forrige var januar/december.


"Missing just that bit of class in your mixes? Get inspired by Todd as he's mixing "Running to the Fire" by Daniel Fontana, using only the British Class A channel strip for Console 1 🎛🇬🇧

And don't forget that, next to the SSL 4000E, the British Class A comes bundled with the Console 1 until the end of April!"

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Nysted skrev: ons 27. maj 2020 15:25 Synes ret tit der har været det. Evt. følg deres facebook, synes ikke de spammer meget i ens feed. :)

Den sidste var i April kan jeg se. Tror den forrige var januar/december.


"Missing just that bit of class in your mixes? Get inspired by Todd as he's mixing "Running to the Fire" by Daniel Fontana, using only the British Class A channel strip for Console 1 🎛🇬🇧

And don't forget that, next to the SSL 4000E, the British Class A comes bundled with the Console 1 until the end of April!"
Ok, det vil jeg da gøre. Tak for input!

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Godt tip .. vil jeg også checke :)

Nyt svar