Ophørsudsalg - lækre mics, preamps, protools og meget mere

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Rux
Medlem
Sted: Værnedamsvej!

Ophørsudsalg - lækre mics, preamps, protools og meget mere

Indlæg af Rux »

Jeg har for meget udstyr som jeg ikke bruger, herunder en del rigtig lækre ting.

Se en liste over alt jeg har til salg her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Priser er vejledende. Kom med et bud :)

Skriv her eller til min mail på rune.bisserup@gmail.com

Håber at i allesammen har det rigtig godt og at 2021 bliver ligeså awesome som 2020 var træls.
Senest rettet af Rux tors 14. jan 2021 17:40, rettet i alt 2 gange.
Only when the last tree has been cut down... Will we be able to find that last damn pro-verb reciting indian and kill him. And make more money.

Default avatar
MarcOliver
Medlem

Indlæg af MarcOliver »

Er 192’ere solgt?

Medlemsavatar
hammondhands
Medlem

Indlæg af hammondhands »

Hvad mon den der transvideo koster?

Jeg kunne godt bruge den til et legeprojekt som monitor til en DAW-pc - men nyprisen er jo ganske høj så jeg, men man ved jo aldrig med ældre grej, så tænkte jeg ville spørge.

Medlemsavatar
Rux
Medlem

Indlæg af Rux »

til: @hammondhands

skriv en mail til mig på rune.bisserup@gmail.com så kan vi sikkert finde ud af noget :)
Only when the last tree has been cut down... Will we be able to find that last damn pro-verb reciting indian and kill him. And make more money.

Medlemsavatar
Dr.Gonzo
Medlem

Indlæg af Dr.Gonzo »

Hej

Hvilken Faderport model er der tale om, og hvad tænker du i forhold til pris?

Default avatar
Peter Baltzer
Medlem
Sted: Herfølge

Indlæg af Peter Baltzer »

Rux skrev:
lør 9. jan 2021 14:58
Jeg har for meget udstyr som jeg ikke bruger, herunder en del rigtig lækre ting.

Se en liste over alt jeg har til salg her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Priser er vejledende. Kom med et bud :)

Skriv her eller til min mail på rune.bisserup@gmail.com

Håber at i allesammen har det rigtig godt og at 2021 bliver ligeså awesome som 2020 var træls.
Lige til info, da jeg trykkede back, så kunne jeg frit tilgå dine dokumenter i Google docs.....og jeg er altså ikke hacker

Medlemsavatar
Rux
Medlem

Indlæg af Rux »

Peter Baltzer skrev:
ons 13. jan 2021 17:05
Lige til info, da jeg trykkede back, så kunne jeg frit tilgå dine dokumenter i Google docs.....og jeg er altså ikke hacker
WAT - uhyggeligt!!! Vil du lige se om du stadig kan gøre det eller om jeg har fået det fixet? Kan ærlig talt ikke forstå at det overhovedet kan lade sig gøre.

Nyt svar