Det drejer sig om:
Console 1 + Softube Vol. 4 + Zener-bender + Tubetech Equalizer collection + Tonelux Tilt + Amp Room + decksaver til Console 1. C1 er købt sidste år, fungerer upåklageligt, og er i rigtig god stand. Alle knapper og pots virker.
Pris 7.000,-
Røde NT-1 Kit inkl. Rykote ophæng m. popfilter. Brugt et par gange. Som ny.
Pris 1.500,- SOLGT
Yamaha HS7 White, 2 stk. (evt med standere), m. kabler (strøm, xlr). Halvandet år gamle, perfekt stand.
Pris 2.200,- SOLGT
PreSonus FaderPort V2, aldrig brugt. Ligger i kassen. 2,5 års garanti tilbage.
Pris 1.150,- SOLGT
Arturia KeyLab 49 mkII + Analog Lab 4 + Mini-V + kraftig keyboard stand. Keyboardet er i rigtig god stand, tror stadig der er halvandet års garanti tilbage.
Pris 3.400,-
Native Instruments Komplete 12.
2.000,- SOLGT
Native Instruments Maschine Mikro MkIII. Også i super fin stand, ca. halvandet års garanti tilbage.
Pris 1.300,- SOLGT
Martin D-16E. Som ny, har altid lagt i sin hardcase. Købt januar 2018.
Pris 15.000,- (Eller bytte med en tilsvarende Fender Strat eller tele (US)).
Hvis der er nogen der kender nogen, der lige er begyndt at interessere sig for plugins, men endnu ikke har købt en masse. Så sælger jeg også min Waves account. Der er købt for omkring 3000,- af diverse plugins, bla. et par små bundles, SSL og eller en fornuftig blanding af de mest nødvendige værktøjer. OBS: køber får overdraget hele account, for at undgå waves' tossede gebyrer.
Pris 1.800,-
Desuden sælger jeg også gerne mine akustikpaneler. De er hjemmelavede, 100 mm. terrænbatts. Rigtig pænt betrukket med mørkeblåt, kraftigt stof (langt fra det billigste i butikken). Der er:
5 stk. af str. 60 x 100 cm. SOLGT
1 stk. af str. 120 x 100 cm (den jeg har til at hænge over bordet).
2 stk. af str. 240 x 60 cm (corner traps).
Der er også en mindre, og ret grim prototype lavet med alm rockwool. Den er ikke særligt køn, men den virker. De andre er så fine at kæresten endda synes om dem :D
Ja, og altså hvad fanden, nu jeg alligevel er igang, så kan jeg vel også lige så godt sælge min sjæl. Byd!
Er der noget der interesserer, så skriv endelig.