Ophørsudsalg! Sælger mit lille studie.

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
sunrite
Medlem
Sted: DK

Ophørsudsalg! Sælger mit lille studie.

Indlæg af sunrite »

Da studiet skal laves om til børneværelse, og jeg ikke kommer til at have tid til at rode med musik de næste ??? år, har jeg valgt at sælge mit gear. Der er stadig garanti ved Thomann på en del af gearet. Kvittering på alt. Bud modtages, men lad være med at skambyde på mit elskede grej :rip:

Det drejer sig om:

Console 1 + Softube Vol. 4 + Zener-bender + Tubetech Equalizer collection + Tonelux Tilt + Amp Room + decksaver til Console 1. C1 er købt sidste år, fungerer upåklageligt, og er i rigtig god stand. Alle knapper og pots virker.
Pris 7.000,-

Røde NT-1 Kit inkl. Rykote ophæng m. popfilter. Brugt et par gange. Som ny.
Pris 1.500,- SOLGT

Yamaha HS7 White, 2 stk. (evt med standere), m. kabler (strøm, xlr). Halvandet år gamle, perfekt stand.
Pris 2.200,- SOLGT

PreSonus FaderPort V2, aldrig brugt. Ligger i kassen. 2,5 års garanti tilbage.
Pris 1.150,- SOLGT

Arturia KeyLab 49 mkII + Analog Lab 4 + Mini-V + kraftig keyboard stand. Keyboardet er i rigtig god stand, tror stadig der er halvandet års garanti tilbage.
Pris 3.400,-

Native Instruments Komplete 12.
2.000,- SOLGT

Native Instruments Maschine Mikro MkIII. Også i super fin stand, ca. halvandet års garanti tilbage.
Pris 1.300,- SOLGT

Martin D-16E. Som ny, har altid lagt i sin hardcase. Købt januar 2018.
Pris 15.000,- (Eller bytte med en tilsvarende Fender Strat eller tele (US)).

Hvis der er nogen der kender nogen, der lige er begyndt at interessere sig for plugins, men endnu ikke har købt en masse. Så sælger jeg også min Waves account. Der er købt for omkring 3000,- af diverse plugins, bla. et par små bundles, SSL og eller en fornuftig blanding af de mest nødvendige værktøjer. OBS: køber får overdraget hele account, for at undgå waves' tossede gebyrer.
Pris 1.800,-

Desuden sælger jeg også gerne mine akustikpaneler. De er hjemmelavede, 100 mm. terrænbatts. Rigtig pænt betrukket med mørkeblåt, kraftigt stof (langt fra det billigste i butikken). Der er:
5 stk. af str. 60 x 100 cm. SOLGT
1 stk. af str. 120 x 100 cm (den jeg har til at hænge over bordet).
2 stk. af str. 240 x 60 cm (corner traps).
Der er også en mindre, og ret grim prototype lavet med alm rockwool. Den er ikke særligt køn, men den virker. De andre er så fine at kæresten endda synes om dem :D

Ja, og altså hvad fanden, nu jeg alligevel er igang, så kan jeg vel også lige så godt sælge min sjæl. Byd!

Er der noget der interesserer, så skriv endelig.
IMG_0886.jpg
IMG_0886.jpg (2.38 MiB) Vist 930 gange
Senest rettet af sunrite lør 23. jan 2021 00:27, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Hvor står det i landet og hvad tænker du at du ca skal ha for dine akustikdingenoter? (Dejligt ord).

Default avatar
sunrite
Medlem

Indlæg af sunrite »

De befinder sig i Esbjerg. Der er materialer for 2.500,- så vil ikke ret langt under før det giver mere mening for mig at smide dem på loftet. En ting der overraskede mig ret meget var prisen på kroge til ophæng, der var for omkring 400,-

Alt til ophæng følger selvfølgelig med..

Mængden af arbejdstimer taget betragtning ifm. fremstillingen.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Kunne godt være lun på din sjæl... Hvad tænker du selv, den slags ligger i for tiden?
:)
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

sunrite skrev:
man 4. jan 2021 16:05
Ja, og altså hvad fanden, nu jeg alligevel er igang, så kan jeg vel også lige så godt sælge min sjæl.

Kan jeg kontrollere den via MIDI-keyboard, hvis det er? :wink:

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Hm. Bor i Roskilde. Esbjerg er ski for langt væk:) hyggelig by ellers. Min mormor og morfar boede der. Har holdt mange juleaftener i Esbjerg. Men det er en anden historie.

Default avatar
Køns
Medlem

Indlæg af Køns »

.

Default avatar
aske_mattias
Medlem
Sted: KØBENHAVN N

Indlæg af aske_mattias »

Jeg har sendt dig en PB :)

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

the19thbear skrev:
man 4. jan 2021 23:05
Hm. Bor i Roskilde. Esbjerg er ski for langt væk
Jeg underviser nogle dage om ugen på Askov Højskole og efterskole. Når der åbnes op igen, kan jeg sagtens hente pladerne i Esbjerg for lidt diesel penge. Jeg skal også nok finde plads til dem indtil jeg engang skal østpå imod hovedstaden engang....

Hvis det har interesse....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Default avatar
sunrite
Medlem

Indlæg af sunrite »

NT1 og NI Mikro er solgt :)

Medlemsavatar
kraen
Medlem
Sted: Hjerm

Indlæg af kraen »

PB sendt