Små PA fronte sælges (byd venligst)

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Små PA fronte sælges (byd venligst)

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg har hermed 2-3 ja måske 6 små anlæg til salg, som af tekniske årsager ikke rigtigt kan spille mere en 50 publikummer op, og ville helre have et lille kompakt der virkelig ville kunne råbe op.

Disse ville kunne sættes ind i diverse øvelokaler/musik undervisnings lokaler.

1) DAS 216 (2 stk) + EV ELX 118 (2 stk) - alt i alt en 2000w front pr. side incl. sub
2) Community CSX-S2 er en 12" +1" (2 stk) med en 4" svingspole på 12"-eren - en 500w pr. side
3) Wharfedale Pro EVP-S10 er en 10"+3/4" (2 stk) - en 200w pr. side

Om nr. 1) kan man sige at det er en løsning for det turnerende værtshusband, og der kan følge forstærkere og delefilter med i pakken hvis behovet skulle være derfor? de to næste 2) og 3) ville jo passe til powermixer setups i øvelokaler.

4) Så kommer vi til en enkelt GSUB (Rog Mougales design) der indeholder 2 stk. Eigh­te­en­sound 18LW1400

5) LD-Systems V 212 SUB (2 stk) samt the box pro Achat 804 (2 stk) også her vil der kunne følge forstærker og delefilter med

6) Tapco mini PA, bestående af 2 x 6915 + 2 6918 + en lille forstærker

Så hvis i står og skal ekvipere et band eller et øvelokale, så giv et bud!

--sd
Senest rettet af Søren Dyhr søn 25. apr 2021 22:51, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Har du selv en priside på system 5? (spørger for en ven)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Hald skrev: søn 25. apr 2021 21:51 Har du selv en priside på system 5? (spørger for en ven)
Kr. 6500,- eksklusiv forstærkere, tror jeg? For et par tusser mere kunne en LD Systems
DEEP2 4950 forstærker følge med, og et tovejs dbx filter.

--sd

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ok, jeg giver info videre. 👍
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar