Solgt: DIY G9 Dual rør preamp

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Eskobar
Forum Donator
Indlæg: 920
Sted: Hillerød

Solgt: DIY G9 Dual rør preamp

Indlæg af Eskobar »

Hej :)

Jeg overvejer at sælge min G9'er som jeg har bygget for en del år tilbage, da jeg ikke får den brugt ret meget. Alt er bygget efter forskrifterne. Den er med Lundahl trafoer og alt muligt lækkert. Fronten er helt kedelig, hvor alt er skrevet med sprittusch. Den har flotte knapper, så fronten er der rig mulighed for at gøre pæn hvis man har lyst til det.

Fejl: Der er en af input XLR terminalerne der er gået i stykker, så den skal skiftes.

Hvad kan/må man sælge sådan en for nu om dage?

Uploader billeder på et senere tidspunkt.

SOLGT!
Senest rettet af Eskobar tirs 1. jun 2021 13:29, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Eskobar skrev: tirs 1. sep 2020 11:21 Hvad kan/må man sælge sådan en for nu om dage?


Fra Markedsplads-FAQ:
viewtopic.php?f=5&t=1451
Holger skrev: lør 26. aug 2006 11:00 Ting, som ikke må sælges/søges
· Sample CD'er eller anden software, som ikke tillader videresalg af licensen (f.eks. Scarbee).
· DIY gear baseret på Gyraf schematics, hvis det sælges over kostpris + arbejdsløn.
· Bil, bolig, kummefryser og lignende komplet irrelevant for Lydmaskinen. Generelt er alle former for finelektronik og medier dog acceptabelt.
· Gentagne indlæg fra kommercielle foretagender. Se i stedet denne tråd om at blive annoncør på Lydmaskinen
Så hvis du har en idé om hvad du har givet for komponenterne er det et godt udgangspunkt.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Bum, låst op igen efter backup restore.

Medlemsavatar
Eskobar
Forum Donator
Indlæg: 920
Sted: Hillerød

Indlæg af Eskobar »

Takker @Holger.

Kære alle. Denne er nu til salg (fo real), jeg har stadig svært ved at prissætte den. Tænker 3500 - 4000kr?? Er det helt ved siden af. Kan ikke rigtig huske hvad den har kostet mig at bygge. Den er trods alt med Lundahl trafoer som vist var ret pebrede.
Der kommer billeder og mere beskrivelse på senere i aften, hvis min søn giver mig 5 minutter hvor han kan undvære min opmærksomhed, ellers bliver det i morgen.

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Hej. Jeg har selv bygget en for 7-8 år siden. Mener den endte med at stå mig i godt 5000 samlet set. Lundahl trafoerne i sig selv er omkring de 2000 (samlet for de 4) hvis jeg ikke husker galt. Så din pris er i hvert fald ikke for høj :)

Medlemsavatar
Eskobar
Forum Donator
Indlæg: 920
Sted: Hillerød

Indlæg af Eskobar »

Madelaire skrev: søn 30. maj 2021 14:00 Hej. Jeg har selv bygget en for 7-8 år siden. Mener den endte med at stå mig i godt 5000 samlet set. Lundahl trafoerne i sig selv er omkring de 2000 (samlet for de 4) hvis jeg ikke husker galt. Så din pris er i hvert fald ikke for høj :)
Tak for det. Super brugbart. Så sætter jeg den til 4200 kr. og ser hvad der sker :)

Billeder (stadig) på vej. Lige om lidt :)

SOLGT!

Nyt svar