SOLGT: UVI Falcon 2

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

SOLGT: UVI Falcon 2

Indlæg af bluefonia »

Jeg får slet ikke brugt alle de muligheder UVI Falcon har, så den skal videre til en, der har større gavn af den.
kr. 1.500 + 150 til iLok licens overførsel.

EDIT: For god ordens skyld - det er den nyeste Falcon Version 2
Senest rettet af bluefonia tirs 1. nov 2022 20:28, rettet i alt 3 gange.
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Er det version 2? Jeg har ikke lige fulgt med i, om skridtet fra v1 til v2 var gratis..

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Det er version 2 - så vidt jeg husker, var updateringen fra 1 til 2 gratis. Er tilføjet mit første indlæg...
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Havde helt glemt, at jeg havde sat Falcon til salg - og det er den faktisk stadigvæk.....
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Bump: I anledning af der er kommet en UVI Falcon 2.8 update, har jeg sandelig sat prisen ned til kr. 1.200 + iLok transfer
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

...så er den solgt - til en fyr omme i amerika
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Nyt svar