Hjælp til vurderingspris

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Jakob Bjerre
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Midtjylland, Denmark

Hjælp til vurderingspris

Indlæg af Jakob Bjerre »

Hej med jer.
Jeg har brug for lidt hjælp til at lave en vurderingspris af disse fire gamle moduler. ANYONE?

Billede
Vedhæftede filer
thumbnail_IMG_2881.jpg
thumbnail_IMG_2881.jpg (329.57 KiB) Vist 527 gange

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Kawaien er nok topscorer, på eBay handles den til kr.1500,- Yamaha G50 til kr. 700,- og der ligger ADA8000'eren nok også....

--sd

Default avatar
Morville
Medlem
Indlæg: 2

Indlæg af Morville »

Jeg fik fat i en Kawai K1R på eBay til lige under 800,- for et par måneder siden, og så er der lige røget en K1 (altså keyboardversionen) til 800-900 på DBA, så jeg vil umiddelbart tænkte at 1500,- er til den høje side.

Medlemsavatar
Jakob Bjerre
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Midtjylland, Denmark

Indlæg af Jakob Bjerre »

Tusinde tak, venner.

Medlemsavatar
Jakob Bjerre
Medlem
Indlæg: 18
Sted: Midtjylland, Denmark

Indlæg af Jakob Bjerre »

Når I køber på eBay. Hvilket land køber I så fra? Tyskland? Så man undgår told? Eller?

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg har kun en enkelt gang købt, fra USA og det var ca. 15 år siden, så jeg husker ikke....

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2680
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Jakob Bjerre skrev: tors 18. jun 2020 14:45 Når I køber på eBay. Hvilket land køber I så fra? Tyskland? Så man undgår told? Eller?
Synes ofte tyskere kun vil sende til Tyskland (engang ville de ellers gerne brede sig ud over hele Europa) :cry:
Jeg køber ikke så tit på eBay men når det sker er det tit fra England... Det skal være ret dyre sager for at berettige tolden og især gebyret, når man henter noget udenfor EU.
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
NoSonicLimits
Medlem
Indlæg: 89
Sted: København

Indlæg af NoSonicLimits »

Jeg handler kun indenfor Europas grænser - netop for ikke at blive fanget i told-fælden.
Baseret på kun en håndfuld handler indenfor det seneste år, er jeg endnu ikke stødt på en tysk sælger, der ikke ville sende til Danmark.

Nyt svar