SOLGT: Et sæt Adam A3X monitors i fin stand (reserveret)

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Nikolajs
Medlem
Indlæg: 920
Sted: Helsingør

SOLGT: Et sæt Adam A3X monitors i fin stand (reserveret)

Indlæg af Nikolajs »

SOLGT.

Til efteråret drager jeg et halvt år til guru-land for at studere med nogle af mine meditationslærere i Nepal og Indien.
Når jeg kommer tilbage til foråret venter en større opgradering at mit studie-setup.
Derfor sælger jeg nu et sæt super velholdte Adam A3X monitors, købt i 4Sound i 2013.
De befinder sig i Helsingør (hvor de kan ses og høres), men da jeg ofte kommer til Kbh kan de også fragtes derind.

Nypris i 2013 var kr 3.398,00 for sættet (de er siden steget lidt i pris til 3.798,00), og de ryger til den yderst fair pris af 1.500,00.

Det er super fede og detaljerede monitors med imponerende meget bund for sådan en lille sag.

Mon ikke de fleste herinde kender dem? Ellers er der link her: https://www.4sound.dk/studie/studiemoni ... s/adam-a3x

Cheers, Nikolaj

RESERVERET til Peter til d. 3.9.
Senest rettet af Nikolajs søn 8. sep 2019 14:26, rettet i alt 3 gange.
[color=#FF0000]Es ist nicht kaputt, es klingt nur so.[/color]

- Nikolaj.

Default avatar
swamager
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af swamager »

Hej Nikolaj...Hvordan med ridser, skrammer og den slags ? Noget der er at bemærke på den front??
Hilsen Søren

Medlemsavatar
Peter
Medlem
Indlæg: 517
Sted: Kbh

Indlæg af Peter »

Såfremt at du har mulighed for at kigge forbi Vesterbro med dem, så køber jeg dem gerne. Medmindre de er solgt til anden side allerede.

Medlemsavatar
Nikolajs
Medlem
Indlæg: 920
Sted: Helsingør

Indlæg af Nikolajs »

swamager skrev:Hej Nikolaj...Hvordan med ridser, skrammer og den slags ? Noget der er at bemærke på den front??
Hilsen Søren
Kun den mikro-mikro-mikro slags, der stort set kommer af sig selv. Intet man bemærker. Jeg kan lige smide et par fotos op, næste gang jeg kommer forbi dem.
[color=#FF0000]Es ist nicht kaputt, es klingt nur so.[/color]

- Nikolaj.

Medlemsavatar
Nikolajs
Medlem
Indlæg: 920
Sted: Helsingør

Indlæg af Nikolajs »

Peter skrev:Såfremt at du har mulighed for at kigge forbi Vesterbro med dem, så køber jeg dem gerne. Medmindre de er solgt til anden side allerede.
Hej Peter. Jeg kan se i kalenderen, at næste gang jeg har noget planlagt i København er om 11 dage - lørdag d. 7.9. Måske jeg kommer forbi inden da. Vi kan jo lige skrive sammen, når vi nærmer os, hvis du kan vente indtil da (og hvis de ikke er røget inden). Er det en god plan?
[color=#FF0000]Es ist nicht kaputt, es klingt nur so.[/color]

- Nikolaj.

Medlemsavatar
Peter
Medlem
Indlæg: 517
Sted: Kbh

Indlæg af Peter »

Jeg kan sagtens vente, hvis vi kan lave en aftale om, at du holder dem til mig.
Hvis du hellere vil satse på at komme af med før, vil jeg kigge efter noget andet.

Medlemsavatar
Nikolajs
Medlem
Indlæg: 920
Sted: Helsingør

Indlæg af Nikolajs »

Den er helt fjong. Jeg reserverer dem hermed til dig. Lad os tage resten som PM.
[color=#FF0000]Es ist nicht kaputt, es klingt nur so.[/color]

- Nikolaj.

Medlemsavatar
Peter
Medlem
Indlæg: 517
Sted: Kbh

Indlæg af Peter »

Cool, tak for det

Medlemsavatar
Nikolajs
Medlem
Indlæg: 920
Sted: Helsingør

Indlæg af Nikolajs »

Solgt.
[color=#FF0000]Es ist nicht kaputt, es klingt nur so.[/color]

- Nikolaj.

Nyt svar