Afsluttet!

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Afsluttet!

Indlæg af Gothi »

Hej
Jeg har en meget velholdt Elektron Analog Keys, som jeg gerne bytter for en lige så velholdt Analog 4, så jeg kan få lidt mere plads til mine mindre moduler. Jeg tænker først og fremmest på en A4 mk1, men det gør ingen forskel for mig, hvis det er en mk2.

Ellers er min pris 6000 kr. og den er fast.
Senest rettet af Gothi tors 14. mar 2019 19:25, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Hej. Jeg har en meget velholdt A4 mk1 og kunne da godt bruge en Keys. Hvor i landet er du?

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Sorø. Hvad med dig?

Ah midtjylland ser jeg nu. Ja det er nok lidt for langt væk medmindre du skal til Djævleøen :-D

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

HSkovlund skrev:Sorø. Hvad med dig?

Ah midtjylland ser jeg nu. Ja det er nok lidt for langt væk medmindre du skal til Djævleøen :-D
Jeg har møder en gang i mellem i København, men lyntoget stopper ikke mellem Odense og Høje Tåstrup... ellers er det jo noget af en tillidsøvelse at skulle sende. ;)

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Nej Lyntoget stopper ikke, men hvis du skifter i Odense kan du tage IC toget i stedet for som stopper på Sorø. Der er ikke tale om så mange ekstra stationer. Fra Sorø hedder det Ringsted, Roskilde, Høje Taastup, Valby, Kbh. H.
Jeg kan enten være på stationen til en aftalt tid, eller hente dig i bil, hvis du gerne vil at vi tjekker gearet først. Togene kører hver halve time.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

HSkovlund skrev:Nej Lyntoget stopper ikke, men hvis du skifter i Odense kan du tage IC toget i stedet for som stopper på Sorø. Der er ikke tale om så mange ekstra stationer. Fra Sorø hedder det Ringsted, Roskilde, Høje Taastup, Valby, Kbh. H.
Jeg kan enten være på stationen til en aftalt tid, eller hente dig i bil, hvis du gerne vil at vi tjekker gearet først. Togene kører hver halve time.
Det kommer desværre ikke til at fungere. Jeg tager det tidlige morgen-lyntog fordi jeg typisk skal være i København til kl. 9, og hjemad er heller ikke en mulighed, da det som regel er lange heldagsmøder..

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Nå ja. Du har en lang rejse formoder jeg. Men så skulle der stadig være den mulighed at der kan være datoer, hvor jeg også arbejder i Kbh., hvor vi kunne lave en bytter på Kbh.H. ved 9.00 tiden. Jeg tager toget 8.10 fra Sorø og er på Kbh. præcis kl.9.00. Hvis du er på, så giv nogle bud på datoer, så tjekker jeg min kalender.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

HSkovlund skrev:Nå ja. Du har en lang rejse formoder jeg. Men så skulle der stadig være den mulighed at der kan være datoer, hvor jeg også arbejder i Kbh., hvor vi kunne lave en bytter på Kbh.H. ved 9.00 tiden. Jeg tager toget 8.10 fra Sorø og er på Kbh. præcis kl.9.00. Hvis du er på, så giv nogle bud på datoer, så tjekker jeg min kalender.
Jeg har kun 2 møder i kalenderen p.t. Det er d. 21. marts og d. 29. april.
Du har kassen til den formoder jeg, så den er til at transportere? Jeg har kassen til min.

Og den er røgfri forøvrigt?

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

100% Røgfri naturligvis. Det var en gang i slutfirserne jeg sidst tillod mit gear at stinke.

Og yes, jeg har en velholdt kasse tillige.

21. Marts ca. 9.05 (eller sån) ude foran McDonalds på Kbh. H?

Send mig evt. en SMS på 28777904, så vi også har den linje åben.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

HSkovlund skrev:100% Røgfri naturligvis. Det var en gang i slutfirserne jeg sidst tillod mit gear at stinke.

Og yes, jeg har en velholdt kasse tillige.

21. Marts ca. 9.05 (eller sån) ude foran McDonalds på Kbh. H?

Send mig evt. en SMS på 28777904, så vi også har den linje åben.
Tager den lige over på pm.

Nyt svar