Annulleret: Akai MPC Touch med anden MPC

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Casperlyd
Forum Donator
Sted: Hobro

Annulleret: Akai MPC Touch med anden MPC

Indlæg af Casperlyd »

Ikke længere aktuelt.
Senest rettet af Casperlyd tors 8. dec 2016 21:19, rettet i alt 2 gange.
Apple Logic X - RME Fireface 800 - Adam A7

Medlemsavatar
AdamSampler
Medlem

Indlæg af AdamSampler »

Interesseret i noget bytteri?

Medlemsavatar
Casperlyd
Forum Donator

Indlæg af Casperlyd »

Hmm kommer lidt an på hvad det er du har i tankerne :)

#C

Medlemsavatar
AdamSampler
Medlem

Indlæg af AdamSampler »

Lige pt har jeg blandt andet et par Audeze LCD2 hovedtelefoner

Medlemsavatar
Casperlyd
Forum Donator

Indlæg af Casperlyd »

AdamSampler skrev:Lige pt har jeg blandt andet et par Audeze LCD2 hovedtelefoner
Takker pænt nej til en bytter der, mangler ikke hørebøffer, selvom LCD2 bestemt er fine.

#C

Medlemsavatar
Casperlyd
Forum Donator

Indlæg af Casperlyd »

Hvis jeg skal komme med et reelt bud på hvad jeg rent faktisk godt ville bytte med, så f.eks. en Akai MPC1000.

Medlemsavatar
AdamSampler
Medlem

Indlæg af AdamSampler »

Jeg har en MPC 2500 le hvis det ku friste?

Medlemsavatar
Casperlyd
Forum Donator

Indlæg af Casperlyd »

AdamSampler skrev:Jeg har en MPC 2500 le hvis det ku friste?
Ja det kunne faktisk godt være :) det vil jeg gerne se nærmere på, kan du evt. PM nogle billeder?

#C

Medlemsavatar
mlhlms
Medlem
Sted: Helsingør

Indlæg af mlhlms »

Den skal bare plugges til f. eks. ableton med output routet fra hvert program(mpc program) til hvert sit spor og så styrer ableton delay-compensation for at jeg kan bruge min til noget. det er stabilt, vst's i mpc-softwaren er ustabilt så vidt jeg kan bruge det.

Medlemsavatar
Casperlyd
Forum Donator

Indlæg af Casperlyd »

mlhlms skrev:Den skal bare plugges til f. eks. ableton med output routet fra hvert program(mpc program) til hvert sit spor og så styrer ableton delay-compensation for at jeg kan bruge min til noget. det er stabilt, vst's i mpc-softwaren er ustabilt så vidt jeg kan bruge det.
Måske jeg misforstår hvad du mener, men VST afvikling virker nu fint på min Touch, den har jo bare sit eget GUI til de vst som afvikles på PC/MAC, har ikke oplevet problemer med det i Logic eller Cubase ihvertfald.

#C

Medlemsavatar
mlhlms
Medlem
Sted: Helsingør

Indlæg af mlhlms »

Casperlyd skrev:
mlhlms skrev:Den skal bare plugges til f. eks. ableton med output routet fra hvert program(mpc program) til hvert sit spor og så styrer ableton delay-compensation for at jeg kan bruge min til noget. det er stabilt, vst's i mpc-softwaren er ustabilt så vidt jeg kan bruge det.
Måske jeg misforstår hvad du mener, men VST afvikling virker nu fint på min Touch, den har jo bare sit eget GUI til de vst som afvikles på PC/MAC, har ikke oplevet problemer med det i Logic eller Cubase ihvertfald.

#C
Okay. Jeg har haft lidt problemer med et par crashes og der er ikke delay-compensation indbygget så det bliver forvredet. Men er efter at jeg router det hele gennem Ableton kører den. Det er nærmere specificeret enkelte vst's som ikke snaKker specielt godt med et stykke software og får MPC til at crashe. men igen er det ikke brugbart for mig at lave en masse routing i MPC softwaren når jeg har Ableton :) . Nå det blev lidt til en afstikker det her. Fed nok maskine. Jeg er glad for min.

Medlemsavatar
Casperlyd
Forum Donator

Indlæg af Casperlyd »

- bump

Medlemsavatar
AdamSampler
Medlem

Indlæg af AdamSampler »

Tjek indbakke :)