Det meste af det virker som det skal, men skriv - så tjekker jeg det igennem og rapporterer evt. fejl den anden vej.
SOLGT: Boss DR110 - NÆSTEN PERFEKT - 500 DKK
SOLGT: Boss DR55 - PERFEKT med original kasse og manual. - 1100 DKK
SOLGT: E-mu Drumulator - PERFEKT teknisk stand (med MIDI) - 2500 DKK
SOLGT: Simmons Clap Trap - digital - PERFEKT - 1600 DKK
SOLGT: Korg KR-55 - DEFEKT - 500 DKK
SOLGT: Korg Minipops7 - PERFEKT stand med klistermærke fra dansk forretning - 3300 DKK
SOLGT: Hammond Autovari 64 - PERFEKT - 1500 DKK
SOLGT: Ace Tone (Roland) Rhythm Ace FR1. Den første transisterbaserede trommemaskine fra 1967 da Roland stadig hed Ace Tone - PERFEKT - 2200 DKK
Hvis du vil have billeder af tingene så sig til - så tager jeg nogen med det samme (i stedet for at vente til jeg har tid :.-).
Så der er et par trommemaskiner der må videre til nogen der vil passe godt på dem:
Roland CR-8000 + MSQ-700 - PERFEKT - En "808'er" uden editeringsmulighederne på de enkelte lyde. Kan moddes til det har jeg set. Inkl. MIDI -> DIN converter. - 3500 DKK
Wersl CX5 - FREAKY digital trommemaskine dog med en analog lyd a l'a Tommy Seebachs diu . diu diu. (for der unge læsere på lydmaskinen vil jeg gøre opmærksom på at Tommy Seebach er Rasmus' far

Måske en Emu SP1200 med HxC også bliver til salg snart. Selvfølgelig den originale grå i sygeligt god stand - ?? DKK.
Univox SR-95 - PERFEKT med undtagelse af uoriginal switch til skift mellem rytmersektion 1 og 2. US power - converter følger med - 2800 DKK
Casio VL1 - PERFEKT - 600 DKK