Jeg kontaktede for nylig Shure for at høre, om det er muligt at få fat i nogle bestemte reservedele til nogle Shure-hovedtelefoner. Jeg tog kontakt via deres online kontaktformular. Jeg fik så en e-mail, hvor de skrev, at jeg skulle kontakte Shures lokale distributør i Danmark, og de gav mig et link. Men når jeg klikker på linket, så bliver jeg bare redirected - (eller hvad det hedder) - til den kontaktformular, som jeg allerede havde benyttet. Jeg har så søgt under "Official Shure distributors in Europe" på Shures hjemmeside - her kommer der 0 resultater for Danmark.
Er der nogen, der har et godt bud på, hvor man bør henvende sig, hvis man ønsker at skaffe ikke-standardvarer fra Shure?
Hvem kan levere ikke-standardvarer fra Shure?
Cyberfarm? Der har jeg købt Shure.
-
- Forum Donator
- Sted: Lyngby RADIO
René Davidsen fra Matrixsales kan du spørge - og hvis du ikke selv kan handle med dem, så kan du stikke mig et reservedelsnummer, så skal jeg nok få det hjem til dig...
Kh Østerz
Kh Østerz
Maximum bass - on ALL frequencies!
- Mr. Soundman
- Forum Donator
- Sted: Fyn
Michael Østerz skrev: ↑man 23. sep 2024 20:54 René Davidsen fra Matrixsales kan du spørge - og hvis du ikke selv kan handle med dem, så kan du stikke mig et reservedelsnummer, så skal jeg nok få det hjem til dig...
Kh Østerz
Det er sørme god stil Michael Mange tak
Nu ser jeg lige, hvad jeg finder ud af her ...
-
- Forum Donator
Hvasså' fandt du ud af noget?
Kh Østerz
Kh Østerz
- Mr. Soundman
- Forum Donator
Jeg har kontaktet René, som du foreslog, og han regner med at kunne skaffe det. Han har ladet det gå videre til en kollega, og jeg afventer nu at høre mere.
-
- Forum Donator
Fedest - hvem sendte René dig videre til? For Shure spænder altså helt vildt...
- bare nysgerrig, for næste gang jeg kommer forbi Matrix og patter deres kaffemaskine, så har vi lidt at snakke om...
- bare nysgerrig, for næste gang jeg kommer forbi Matrix og patter deres kaffemaskine, så har vi lidt at snakke om...
- Mr. Soundman
- Forum Donator
Han skrev, at han havde sendt min forespørgsel videre til deres service afdeling.
-
- Forum Donator
Fedt mand - Kim er super dygtig!
Så får du den bedste hjælp - hurra!
Alt godt fra Østerz
Så får du den bedste hjælp - hurra!
Alt godt fra Østerz