enheder lodret på hyldeknægte?

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Sted: Copenhagen

enheder lodret på hyldeknægte?

Indlæg af Morten Bjørn »

Så lige en der solgte et racksystem som i princippet bare var et par hyldeknægte med skinner på

For mig vil det spare en del plads at have enheder hængende ned fra en hyldeknægt

Har dog en x8p apollo der kan afgive en del varme, den skal altid have et ekstra tomt mellemrum over sig

Jeg spekulerer på, om varmen så kan komme væk hvis jeg lader den hænge lodret

Any thoughts?

Ved det er et fjollet spm

prøver på hestenettet hvis I ikke har noget fornuftigt at sige om det ;-)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg har selv sådan en, men har brugt den til at hænge noget op under et bord.

Men der hvor den oprindeligt var installeret sad der en Cisco switch på som leverede fibernet til et større område. Men jeg tænkte det samme, for switchen er ikke designet til at hænge sådan med fronten opad.

Jeg tvivler på at ret mange vil lægge hovedet på blokken med et svar. Det kommer også an på om enhederne bliver varme, hvad temperaturen i lokalet er osv.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

nå nu er der en på fb der siger han har haft den hængende sådan i 2 år uden der er sket noget, så jeg tør godt

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Morten Bjørn skrev: ons 24. maj 2023 17:05 nå nu er der en på fb der siger han har haft den hængende sådan i 2 år uden der er sket noget, så jeg tør godt
Super, tænker nu også at mange har grej skruet i en rack taske som også må holde på varmen, så kan de holde til det så går det andet nok også.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg ville ikke betænke mig, uden ved helt særlige tilfælde

Alle de der gængse studiemøbler har også nærmest vandrette racks i hver side
/Dub

Nyt svar