Hvilken headphone amp er kraftig nok til DT 990 pro 250 ohm

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Hvilken headphone amp er kraftig nok til DT 990 pro 250 ohm

Indlæg af stralner »

Der er for lidt power i mit UR28M lydkort, så hvilken amp ville i vælge, skal være med input ud over usb så jeg kan booste mit UR lydkort!! og ekstern strømforsyning.
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Dette kunne være et bud, er klar over at den er bygget til at skulle drive flere hovedtelefoner.

https://www.thomann.de/dk/presonus_hp4.htm
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg har dårlig erfaring med Presonus til monitoring, de potmetre de bruger er upræcise i trackingen.

Har desværre ikke noget andet bud, da jeg ikke forstår den oprindelige tråds spørgsmål?

Medlemsavatar
LarsRøv
Medlem
Indlæg: 321
Sted: Dopenhagen

Indlæg af LarsRøv »

Jeg har et Audient id22, det trækker dem fint, men det er jo ikke nogen hovedtelefons forstærker.
Selv raket videnskab er ikke raket videnskab!
www.assrecords.dk

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Holger skrev: man 28. jun 2021 09:36 Jeg har dårlig erfaring med Presonus til monitoring, de potmetre de bruger er upræcise i trackingen.

Har desværre ikke noget andet bud, da jeg ikke forstår den oprindelige tråds spørgsmål?
Der er for lidt hul igennem, jeg tænker 80 ohm ville have været bedre til det lydkort. Så har brug for en Amp med flere mw tænker jeg! Mindst mulig distortion.
Senest rettet af stralner man 28. jun 2021 23:53, rettet i alt 1 gang.
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

LarsRøv skrev: man 28. jun 2021 09:53 Jeg har et Audient id22, det trækker dem fint, men det er jo ikke nogen hovedtelefons forstærker.
Citat: Hovedtelefon output fødes fra separat DA converter

Måske derfor :wink:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Hald skrev: man 28. jun 2021 08:29 Dette kunne være et bud, er klar over at den er bygget til at skulle drive flere hovedtelefoner.

https://www.thomann.de/dk/presonus_hp4.htm
Kunne have været et bud, men ville gerne have noget i lidt bedre kvalitet!
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Holger skrev: man 28. jun 2021 09:36 Jeg har dårlig erfaring med Presonus til monitoring, de potmetre de bruger er upræcise i trackingen.
Ja det har du nok ret i, men der er trods alt 4 stk, så kan man jo teste hvilken der er bedst og bruge den. Hehe :lol:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar