Star Quad kabel.

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
mb.electroaccoustics
Medlem
Indlæg: 512
Sted: København

Star Quad kabel.

Indlæg af mb.electroaccoustics »

Godt sted at købe kvalitets Star Quad mikrofonkabel i dk / eu ? ?
Tips modtages gerne :-)

Medlemsavatar
mb.electroaccoustics
Medlem
Indlæg: 512
Sted: København

Indlæg af mb.electroaccoustics »

Ps. Metermål til hjemmelodning.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg kom til at læse den her konklusion - i Sound-on-sound:
It is widely used today, particularly where there is a likelihood of having to lay mic cables alongside strong sources of interference.

As to whether I would use star-quad in preference to ordinary balanced cable, I wouldn't, particularly. With that short a cable run, and in a domestic situation, interference isn't likely to be an issue at all. There's no reason not to buy star-quad if you can get a good deal, but I wouldn't seek it out specially, as you're very unlikely to gain any significant benefit. I'd look for a decent two‑core cable from a reputable supplier.
....Så jeg håber det indgår i dine overvejelser? Jeg håber heller ikke at der er hifi-spøgelser på spil?

--sd

Medlemsavatar
mb.electroaccoustics
Medlem
Indlæg: 512
Sted: København

Indlæg af mb.electroaccoustics »

@ Søren. Ingen hi-fi spøgelser her, og netledninger til 17 kg ;-) Alm husmorledning til højttalerne lyder fint her, og skræmmer onde ånder væk.

Medlemsavatar
soundslike
Forum Donator
Indlæg: 192
Sted: København

Indlæg af soundslike »

Jeg kunne ikke finde en dansk forhandler, da jeg skulle bruge det, så jeg købte hér:

https://www.canford.co.uk/Products/30-6 ... ABLE-Black

- sidenhen er UK jo trådt ud af EU, så leveringen kan måske trække ud. Jeg oplever i hvert fald ret lange forsendelsestider på varer fra England efter Brexit. Men dengang sendte de dagen efter jeg havde bestilt.

Nyt svar