Tundra mikrofoner / Pearl

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
bodtbody
Forum Donator
Indlæg: 1099
Sted: Vindbyholt

Tundra mikrofoner / Pearl

Indlæg af bodtbody »

Min gode ven Bernt Malmquist ,som har lavet sine fine mikrofoner i en menneskealder og lidt til, fremstiller som nogen sikkert ved mikrofonkapsler til kondensatormikrofoner som er rektangulære ! Jeg har talt med ham om at prøve at sætte en af hans meget fine kapsler i en Tundra mikrofon. Jeg har en konstuktion som vil spille perfekt sammen med Bernts kapsel.

Det bliver rigtigt spændende og en udvidelse af mulighederne for valg af kapsel i T49 og i Fino.
facebook : Jørn Pedersen

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg Googlede lige i nysgerrighed:
Billede
Billede
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
bodtbody
Forum Donator
Indlæg: 1099
Sted: Vindbyholt

Indlæg af bodtbody »

Det er en kapsel der er fremstillet i mange år et gennemprøvet , jeg mener det er siden 50 erne.
Kapslen sidder både i Milab og i Pearl mikrofoner.

Jeg glæder mig meget til at prøven den i en af mine mikrofoner , jeg skal nok fortælle lidt når vi kommer til det.
facebook : Jørn Pedersen

Medlemsavatar
MikeP
Medlem
Indlæg: 22
Sted: Malmö

Indlæg af MikeP »

Har ni märkes och specifikations baserad lista på huvud komponenterna?

Medlemsavatar
bodtbody
Forum Donator
Indlæg: 1099
Sted: Vindbyholt

Indlæg af bodtbody »

MikeP skrev: lør 29. aug 2020 18:57 Har ni märkes och specifikations baserad lista på huvud komponenterna?
jeg er ikke med på hvad du mener ?
facebook : Jørn Pedersen

Medlemsavatar
MikeP
Medlem
Indlæg: 22
Sted: Malmö

Indlæg af MikeP »

Okey, då ska jag ge dig exempel. Se nedanför!


Microphone Parts

Capsules:
Peluso P-K87i ($255)


Transformers:
AMI T13 (90$)

........

........

Medlemsavatar
bodtbody
Forum Donator
Indlæg: 1099
Sted: Vindbyholt

Indlæg af bodtbody »

mener du hvordan mine mikrofoner er lavet sådan i detalier ? , nej det deler jeg ikke
facebook : Jørn Pedersen

Medlemsavatar
MikeP
Medlem
Indlæg: 22
Sted: Malmö

Indlæg af MikeP »

Nej, det menar jag inte! .... och jag förstår inte hur du har tolkat det på det sättet heller.

Jag vill gärna se den begärda komponent lista så att jag kan bilda mig en uppfattning om dess kvalité. Om jag ska köpa något så vill jag naturligtvis veta vad jag får. Slutpriserna är en dålig värde mätare i synnerhet när man inte känner till komponent lista.

Vänligen

Nyt svar