Bruge returret (Rokit p5 G2) hvad skal jeg så prøve?

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
gasolin
Medlem

Bruge returret (Rokit p5 G2) hvad skal jeg så prøve?

Indlæg af gasolin »

Undskylder på forhånd de mange indlæg :oops:

Mit problem, de krk Rokit P5 G2 jeg har købt,de spiller egenlig ok specielt i toppen er mindre påtrængende og de lyder som om der er mindre lyttetræthed end dem jeg før havde, MEN.

Den ene højtaler lyser ikke i krk logoet, den anden hvor krk loget lyser når den er tændt, summer bag på som en bi(gør den anden ikke), begge højtaler summer lidt fra bassen(ground loop filter fra hifiklubben hjælper ikke) og i forhold til de andre jeg havde så bliver de overraskende varme bag på helt 100% sikker på det er der hvor forstærkeren sidder ( :cry: )
(den ene har været pakket ud før men det ændre ikke på garantien)

Aflevere dem sikkert, men hvad skal jeg så forsøge mig med?

Medlemsavatar
Nikolajs
Medlem
Sted: Helsingør

Indlæg af Nikolajs »

Samme model, bare uden defekter?
[color=#FF0000]Es ist nicht kaputt, es klingt nur so.[/color]

- Nikolaj.

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Prøv, på den højttaler som summer, at tage strømstikket ud af kontakten og vend det 180 grader... Kan i nogle tilfælde hjælpe..

Medlemsavatar
higher
Forum Donator

Indlæg af higher »

Hvis de er nye, så skal de bare skifte dem - uden omkostninger for dig - så du skal vel ikke bøvle så meget mere med det? De er tydeligvis i stykker.

Og en feature, som at der er lys i logo'et, og dette ikke virker, så er det en mangel ved varen.

:)
[b]Med venlig hilsen

Thomas H[/b]

[i][size=85]Husk, tv skal ses på nettet!![/size][/i]

gasolin
Medlem

Indlæg af gasolin »

Har fået dem byttet og det lader til de virker 7-9-13 så jeg spiller musik hele dagen lang :-D

Nyt svar