FEDT ,.. lad dem hade
Har lige skaffet en Crave, og Neutron er på listen
Dato fre 18. apr 2025 03:14
FEDT ,.. lad dem hade
Jeg leder også ihærdigt efter en Crave !! Men den endte jeg har fundet , vil have 1200kr brugt , så kan jeg ligesågodt bestille en ny . Td3-mo måtte jeg også købe ny ved thomann.
Der er også lige en der skrev til mig , der havde en til 700kr !DUBTEMPLE skrev: ↑ons 6. jul 2022 13:48 Er glad for den, blot købt som en slags udvidelse af mit Eurorrack, der ellers kun er til effekter, men den her lå lige til højrebenet, Ja, en Crave skal koste 7-800 brugt IMHO, ellers hellere en ny, eller ingen, er lidt i tvivl med Neutron, missede en forrige måned, men det haster ikke![]()
Indlæg af the19thbear »
Hvad er der for en ?:)the19thbear skrev: ↑tirs 30. aug 2022 13:04 Jeg har lige købt sådan en her:
Ikke liiiiiigefrem noget musikrelateret, men det er længe siden jeg har været så glad for en dims. Når musik/lyd er ens fuldtidsarbejde, bliver man glad for alle dimser som ikke er lyd-relaterede
AAhhhhhh hvor er den lækker altså. Og så kan den emulere alt op til og med ps3 (inklusiv nintendo switch). Jeg er i retro himlen! Amiga 500 spil, nintendo spil etc og så mine alm. pc spil oveni.
Hurra.
Indlæg af the19thbear »
Indlæg af Jens Ledet »
Indlæg af Mr. Soundman »
Mr. Soundman skrev: ↑tors 19. jan 2023 23:22 Nu skal I se noget meget specielt, jeg har fået her![]()
Jeg fik den i forgårs af en person, der har taget den med helt over fra Amerika, hvor den er blevet fremstillet med en 3D-printer som gave til mig personligt:
20230119_225449_B.jpg
20230119_225533_B.jpg
20230119_225506_B.jpg
Indlæg af Mr. Soundman »
Tillykke, du ligger helt klart i overhallingsbanen nu
3D printet? Interessant. Er de ikke alt for stive i det? Vi har en 3D printer her på arbejdet, og den laver nogen ret robuste (men stive) objekter.Mr. Soundman skrev: ↑tors 19. jan 2023 23:22Jeg fik den i forgårs af en person, der har taget den med helt over fra Amerika, hvor den er blevet fremstillet med en 3D-printer som gave til mig personligt...
Du tog jo Mikes foran næsen på mig, så måtte jeg jo punge ud.DUBTEMPLE skrev: ↑ons 3. maj 2023 08:50Tillykke, du ligger helt klart i overhallingsbanen nu
4070ti virker også som et rigtig godt bud ,..
kan køres med RELATIV beskeden PSU ,... men er godt klædt på med ram og cuda-cores
Jeg ser selv lige om mit 3060 12GB skulle være nok til Fusion og Resolve før der eventuelt oppes
Tilbage til "Andet Udstyr & Lydteknik"