Øvelokaler - hvad gør i? :-)

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
soduno
Medlem
Indlæg: 794
Sted: Denmark - Copenhagen

Øvelokaler - hvad gør i? :-)

Indlæg af soduno »

Jeg har i rigtig lang tid søgt efter et ordenligt øvelokale. Pt. er jeg i noget der sådan set er rigtig fint og ordenligt, men pladsen er en udfordring.
Har søgt lidt rundt på facebook, forskellige foreninger, men pladsen er simpelthen for lille - i forhold til det der enten er ledigt eller hvad jeg har brug for.

Hvad kan man gøre for at finde det perfekte rum? Jeg er skrevet på adskillige ventelister - er situationen blot I kbh at der generelt er mangel på øvelokaler i KBH og vestegnen omegn, eller handler det blot om at jeg søger forkert?

Havde også overvejet at inverstere i noget ejendom (lager/produktions lokaler m.m.), for herefter at have muligheden for at isolere sig ud af det, men det er lidt en anden kalibre.

Blot for at få lidt inspiration, hvad gør i? :-)
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Købte et hus i Vestjylland og har alle de kvm jeg kunne drømme om til øvelokale og studie uden at det koster mere end almindelig husleje/afdrag på boliglån som i forvejen er meget billigt herovre.

Jeg ser ofte band-hoteller udleje et time-slot til næsten det samme vi har hus for.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Jeg glæder mig også til jeg måske engang kan gøre som Hald (flytte til et område, hvor jeg har råd til overflod af kvadratmeter).

P.t. bor jeg mellem vestegn og kbh, i Valby. Øvelokale er: mine hovedtelefoner. Og så når jeg har lavet noget, som er godt: invitér sanger hjem. Det er okay at larme/synge i en times tid, formiddag eller eftermiddag.

Bestemt ikke optimalt. Men jeg kommer dog fremad.
Nogengange laver jeg mit eget færdigt, og tager det så hen til kammerat med øvelokale, på Amager.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Nyt svar