Din Kunst-tråden

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Din Kunst-tråden

Indlæg af mediumaevum »

Jeg tænkte, om det kunne være en god idé med en tråd hvor lydmaskinisterne kan dele deres visuelle kunst, få feedback, kritik mv.?

Hvordan er stemningen for det? Bør vi have det adskilt som enkelttråde pr. medlem/værk, eller er det OK med en samlende tråd?

Visuel kunst omfatter bla.:

* Fotoredigerede billeder.
* Tegninger
* Digital kunst
* Animation/film

- og alt ovenstående både som færdig og WIP.

Listen er ikke nødvendigvis udtømmende.

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

mediumaevum skrev: ons 26. aug 2020 21:58 Jeg tænkte, om det kunne være en god idé med en tråd hvor lydmaskinisterne kan dele deres visuelle kunst, få feedback, kritik mv.?

Hvordan er stemningen for det? Bør vi have det adskilt som enkelttråde pr. medlem/værk, eller er det OK med en samlende tråd?

Visuel kunst omfatter bla.:

* Fotoredigerede billeder.
* Tegninger
* Digital kunst
* Animation/film

- og alt ovenstående både som færdig og WIP.

Listen er ikke nødvendigvis udtømmende.
Jeg har masser af billeder, men jeg vil nok ikke , uden videre, klaske dem op på LM´server. Uden at vide hvordan admin. forholder sig til det.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Tænker at det var noget man kan vise frem i sin blog.
Hvis man ikke ønsker at fylde på LM serveren kan man blot uploade til https://imgur.com/upload og henvise til billedstien på Lydmaskine-posten, det ser identisk ud for slutbrugeren.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Hald skrev: tors 27. aug 2020 06:55 Tænker at det var noget man kan vise frem i sin blog.
Ok, så bør tråden her nok lukkes. Jeg var bare lidt i tvivl om stemningen for en kunsttråd.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Der er i forvejen et helt subforum til brugeres kunst. Det hedder Din Musik ;)
skriver noder

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Mon ikke der er bedre steder end et lydforum til at dele ens billeder?

Nyt svar