nordamerikansk brevstemme-ballade

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

nordamerikansk brevstemme-ballade

Indlæg af tomcat »

Uden at kigge på det politiske for/imod ditten/datten, er denne propaganda-video skruet sammen på næsten ekspertniveau. Jo, altså lige bortset fra baggrundsmusikken, der er unødig og distraherende.

Men selve videoen, inkl. speak og det hele, er så velgjort at jeg blev siddende trods musik-irritation.
Så kan man have andre meninger, om udeladte fakta og den slags. Men det er godt lavet.


https://www.thejuicemedia.com/?fbclid=I ... sZd2-Ufz-I
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 970
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Det er en satiregruppe a la Late Night der har lavet det. Har set noget fra dem før, men kan ikke huske om hvad og hvem de er.

Satire behøver jo ikke være usandt, just stating the obvious.

Jeg kender en i Seattle der kan bekræfte, at i hendes kvarter og mange andre kvarterer, er postkasserne fjernet.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Morten Bjørn skrev: søn 23. aug 2020 16:14 Det er en satiregruppe a la Late Night der har lavet det. Har set noget fra dem før, men kan ikke huske om hvad og hvem de er.

Satire behøver jo ikke være usandt, just stating the obvious.

Jeg kender en i Seattle der kan bekræfte, at i hendes kvarter og mange andre kvarterer, er postkasserne fjernet.
Ja, der står også direkte på siden, at det er satire.
Men det er altså en grumme høj produktionsværdi på satire, efter min mening.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Nyt svar