Kahoot quizzer

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Kahoot quizzer

Indlæg af Hald »

Det super populære Kahoot.com har valgt at blive nederen voksne som vil have penge for deres service nu. Altså hvis man skal være over 10 personer med i en live-quiz.

Så jeg leder efter alternativer da jeg gerne vil have op til 50 personer med, og deres priser kræver at man binder sig for et år til $240 for at få det.

Jeg har skrevet at det ikke kommer til at ske da jeg ofte kun bruger deres service ca. 2 gange om året.

Så spørgsmålet er "hvad gør vi?", ja problemet er jo ikke kun mit, hele Lydmaskine-grillparty-quizzen kan jo være lukningstruet.

Jeg tager gerne mod forslag hvis nogen sidder med erfaringer.

Krav/ønsker:

1. Kan afvikles fra en smartphone uden at installere en app eller kræve oprettelse af en bruger for spillerne.
2. Multiple choice
3. Op til 40-50 spillere
4. Vestjyde priser (tæt på gratis)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Hald skrev: søn 26. jul 2020 21:29 4. Vestjyde priser (tæt på gratis)
Hvad vil du sælge? :)
--
Robert

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Pastorius skrev: man 27. jul 2020 00:15
Hald skrev: søn 26. jul 2020 21:29 4. Vestjyde priser (tæt på gratis)
Hvad vil du sælge? :)
?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Hald skrev: man 27. jul 2020 11:02
Pastorius skrev: man 27. jul 2020 00:15
Hald skrev: søn 26. jul 2020 21:29 4. Vestjyde priser (tæt på gratis)
Hvad vil du sælge? :)
?
Bare en (plat) joke. Hvis Vestjyde priser er tæt på gratis, så vil jeg gerne købe noget af dig - men jeg har en lumsk mistanke om at det kun gælder den ene vej.
--
Robert

Nyt svar