Stop dog den mand

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Re: Stop dog den mand

Indlæg af Holger »

Jeg tror man skal vende den lidt om og sige: man beskytter ikke Paluden specifikt. Man er til stede hvor der er (potentielle) voldsmænd, som ikke kan håndtere andres ytringsfrihed.

Jeg kan sagtens se dilemmaet og de tænkte eksempler med folk, der vil holde en demonstration foran en rockerborger med anti-rocker slogans eller med konkurrerende fodboldhold, osv. Det er skruen uden ende (dog heldigvis sjældent en realitet).

Derfor nægter politier ofte bl.a. Paludan at holde demonstrationer, netop fordi politiet ikke har mulighed for at håndtere det sikkert pga. mandskab. Så afvisninger sker hele tiden.

Systemet fungerer egentlig ganske udmærket som helhed. At nogle ganske få insisterer på at presse konceptet til det yderste, og at andre ikke kan håndtere ytringsfrihed uden at begå vold, det vil altid være en udfordring.

En udfordring som man skal klare intelligent - ikke ved at genindføre censur eller diktatur, som er den nemme, men farlige løsning.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Holger skrev: tors 21. maj 2020 16:57 Systemet fungerer egentlig ganske udmærket som helhed. At nogle ganske få insisterer på at presse konceptet til det yderste, og at andre ikke kan håndtere ytringsfrihed uden at begå vold, det vil altid være en udfordring.

En udfordring som man skal klare intelligent - ikke ved at genindføre censur eller diktatur, som er den nemme, men farlige løsning.
Hear hear!

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Der er ingen der taler for at indføre censur eller diktatur
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Joonathan skrev: ons 20. maj 2020 11:34 Jeg bliver altid lidt forstemt, når voksne mennesker snakker om at gradbøje ytringsfriheden.
Ja, det er trist.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3231
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Mr. Soundman skrev: tors 21. maj 2020 02:32 Spørgsmålet er, om man mon skulle gøre sådan, at man har ret til at demonstrere op til et vist beløb i offentlig betalt politibeskyttelse pr år, og når dette er opbrugt, så må man enten betale af egen lomme eller vente med næste demonstration indtil efter årsskifte.
Det er faktisk en i praksis brugbar idé.

Jeg tror aldrig, den bliver implementeret i Danmark. Der er ikke tradition for pragmatisme på dét plan.
Men rigtig godt forslag.
Kunne godt brygges videre på, og udmønte i reél, lovgivningsmæssig praksis.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Beskyttelse af en mands provokationer er en opgave, det kan prioriteres ligesom alt andet i det offentlige. Almindelige mennesker kan næsten ikke få politiet til at komme ud til et indbrud der er i gang. Politiet kan bare melde tilbage, at de ikke har tid til at beskytte hans eskapisme.

Der er mange ting jeg hellere så sytten millioner brugt på. Det her er ikke en mere tvungen opgave end så meget andet.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Smittefar skrev: tors 21. maj 2020 21:55 Beskyttelse af en mands provokationer er en opgave, det kan prioriteres ligesom alt andet i det offentlige. Almindelige mennesker kan næsten ikke få politiet til at komme ud til et indbrud der er i gang. Politiet kan bare melde tilbage, at de ikke har tid til at beskytte hans eskapisme.

Der er mange ting jeg hellere så sytten millioner brugt på. Det her er ikke en mere tvungen opgave end så meget andet.
politibeskyttelse er vel ikke en ret. Der kan til enhver tid besluttes at den skal fratages ham.

Medlemsavatar
LarsRøv
Medlem
Indlæg: 321
Sted: Dopenhagen

Indlæg af LarsRøv »

Det er meget problematisk at forulempelser, forhånelser, aggressiv adfærd og nedladende retorik, rettet mod et bestemt segment af befolkningen, forsøges pakket ind som ytringsfrihed.
At jeg skaber mig og opfører mig utilstedeligt over for en anden gruppe borgere i ond tro er overhovedet ikke acceptabelt. Om det kan bevises at jeg overtræder loven samtidig, har ikke en fløjtende fis at gøre med det. I bund og grund skal jeg bare lade være med at mobbe og chikanere mine medborgere!.
Selv raket videnskab er ikke raket videnskab!
www.assrecords.dk

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Holger skrev: tors 21. maj 2020 12:54

Så min opfordring er at lade være med at hidse sig op. Hvis ingen dukker op og ingen harcelerer over ham i medierne, så koster han færre og færre penge og tilsidst ligner han bare en tosse på en sæbekasse i en park.

Enig, men forventer stadig at se Holgers Moonshine Bookburner Waltz, akkompagneret af Mondrups harmonika :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

tomcat skrev: tors 21. maj 2020 20:21
Mr. Soundman skrev: tors 21. maj 2020 02:32 Spørgsmålet er, om man mon skulle gøre sådan, at man har ret til at demonstrere op til et vist beløb i offentlig betalt politibeskyttelse pr år, og når dette er opbrugt, så må man enten betale af egen lomme eller vente med næste demonstration indtil efter årsskifte.
Det er faktisk en i praksis brugbar idé.

Jeg tror aldrig, den bliver implementeret i Danmark. Der er ikke tradition for pragmatisme på dét plan.
Men rigtig godt forslag.
Kunne godt brygges videre på, og udmønte i reél, lovgivningsmæssig praksis.
Jeg foreslår man opretter en ny ministerpost til jobbet. Den første minister kunne hedde Herr Himmler.

Så når folk har brugt nok ytringsfrihed, så får de en sms med beskeden "Du har nu brugt din kvote af frihed for 1. halvår af 2020".

Denne minister konfererer naturligvis til en anden minister, som står for at udforme hvad der godkendt ytringsfrihed og hvad der er ikke-godkendt ytringsfrihed. Her kunne man måske finde en Herr Goebbels til jobbet.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

tomcat skrev: tors 21. maj 2020 20:21
Mr. Soundman skrev: tors 21. maj 2020 02:32 Spørgsmålet er, om man mon skulle gøre sådan, at man har ret til at demonstrere op til et vist beløb i offentlig betalt politibeskyttelse pr år, og når dette er opbrugt, så må man enten betale af egen lomme eller vente med næste demonstration indtil efter årsskifte.
Det er faktisk en i praksis brugbar idé.

Jeg tror aldrig, den bliver implementeret i Danmark. Der er ikke tradition for pragmatisme på dét plan.
Men rigtig godt forslag.
Kunne godt brygges videre på, og udmønte i reél, lovgivningsmæssig praksis.
Hvad med delvis brugerbetaling ligesom man en overgang overvejede hos lægerne.
Lille tale: kr. 500.-
Stor tale: kr. 1.500.-
Demo: kr. 2.500.-
Stor demo m. kanonslag, ballade og politi kr. 40.000.-

Så blir´ det mest de velbjergede som kommer til orde, ligesom i Folketinget.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Holger skrev: tors 21. maj 2020 23:40
tomcat skrev: tors 21. maj 2020 20:21
Mr. Soundman skrev: tors 21. maj 2020 02:32 Spørgsmålet er, om man mon skulle gøre sådan, at man har ret til at demonstrere op til et vist beløb i offentlig betalt politibeskyttelse pr år, og når dette er opbrugt, så må man enten betale af egen lomme eller vente med næste demonstration indtil efter årsskifte.
Det er faktisk en i praksis brugbar idé.

Jeg tror aldrig, den bliver implementeret i Danmark. Der er ikke tradition for pragmatisme på dét plan.
Men rigtig godt forslag.
Kunne godt brygges videre på, og udmønte i reél, lovgivningsmæssig praksis.
Jeg foreslår man opretter en ny ministerpost til jobbet. Den første minister kunne hedde Herr Himmler.

Så når folk har brugt nok ytringsfrihed, så får de en sms med beskeden "Du har nu brugt din kvote af frihed for 1. halvår af 2020".

Denne minister konfererer naturligvis til en anden minister, som står for at udforme hvad der godkendt ytringsfrihed og hvad der er ikke-godkendt ytringsfrihed. Her kunne man måske finde en Herr Goebbels til jobbet.
Efter at dem med de rigtige ytringer har fået frihed fra dem med de forkerte ytringer - alt sammen naturligvis statssanktioneret og katalogiseret, for hvordan skulle det ellers foregår - så står man der bag ligusterhækken og nyder sin nye frihed fra de andres frihed.

Og pludselig tænker man - for sevens, Danmark er et dejligt land, men er det ikke lidt småt... Så spejder man lidt ud over grænsen efter mere Lebensraum!

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

I stedet for at diskutere hvor stort er budget hver borger skal have, eller hvad politiet skal prioritere deres ressourcer på..

Hvorfor så ikke diskutere hvorfor de overhovedet behøver give udvalgte borgere beskyttelse indenfor rigets grænser?

For ikke at gøre den samme fejl som Svenskerne, var det måske på tide at se i øjnene at der er nogle kulturelle problemer når man ikke kan bruge sin ytringsfrihed uden at blive truet på sit liv?

Jeg ved det kan tolkes som at jeg taler Paludans sag. Men det er ikke intentionen. Det drejer sig bare om at DK burde være et samfund hvor man ikke skal frygte for sit liv uanset om man er psykisk syg, født ondskabsfuld, eller skabs nazist. Tænk hvis hele samfundet havde kapaciteten til at ignorere noget som dette.

En sidekommentar er måske at jeg er skuffet over der ikke er nogen der har banket ham (Paludan) i hans eget game endnu? Tænk hvis man kunne overdøve ham. Brænde mein kampf af foran hans hjem? Stille sig op med en megafon og læse karl marx for at overdøve ham hver gang han har demo? Lave en cirkel af mennesker rundt om ham og råbe i kor: ‘vi ved godt du ikke kan gøre for det, vi håber du får hjælp snart’.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Undskyld, hvis jeg går ind på en bæverding i Esbjerg og råber "FISKERE ER LORT!!!", så får jeg tæsk - Det Paludan laver er ikke anderledes. Han holder ikke politiske taler, han laver alene provokationer. Jeg vælger så at lade være. Hvis jeg gjorde som Paludan kunne jeg kalde det en demonstration og få politibeskyttelse.

Det er ikke at knægte ytringsfriheden, når man nægter en mand politibeskyttelse under sine provokationer.

Det der foregår lige nu, er at en dansker fra overklassen (uddannet jurist) systematisk udbasunerer sin racistiske propagand og træder på samfundets svageste, og han gør det med politibeskyttelse og dermed med staten i ryggen - Det er ikke svært at forstå, hvis nogen indvandrere ikke føler sig særlig godt behandlet af Danmark.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Men der er jo love, der gør, at visse ytringer bliver straffet (racistiske f.eks.). Den lov gælder også for Paludan.

@Smittefar, knalder du selv folk, du er uenige med ned? Det skal gå ustraffet hen, mener du? Hvad hvis jeg bliver provokeret af en person, der spiser riskiks? De f*cking stinker i offentlige rum, når folk spiser dem. Så er det cool, hvis jeg stikker flade ud til højre og venstre? Jeg er jo blevet provokeret?

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Holger skrev: fre 22. maj 2020 00:31 men er det ikke lidt småt... Så spejder man lidt ud over grænsen efter mere Lebensraum!
...her mangler så en tredie mand til at håndtere det. Ringen er sluttet.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Mike-air skrev: fre 22. maj 2020 01:25
Hvorfor så ikke diskutere hvorfor de overhovedet behøver give udvalgte borgere beskyttelse indenfor rigets grænser?

Vi ka´ f.eks. ikke ha´ at Statsministeren, eller andre essentielle personer skal ligge på sygehuset i tide og utide.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

MrBacon skrev: fre 22. maj 2020 12:09 Men der er jo love, der gør, at visse ytringer bliver straffet (racistiske f.eks.). Den lov gælder også for Paludan.

@Smittefar, knalder du selv folk, du er uenige med ned? Det skal gå ustraffet hen, mener du? Hvad hvis jeg bliver provokeret af en person, der spiser riskiks? De f*cking stinker i offentlige rum, når folk spiser dem. Så er det cool, hvis jeg stikker flade ud til højre og venstre? Jeg er jo blevet provokeret?
Nej, det gør jeg ikke - men det ændrer ikke på, at det er virkeligheden. Til forskel fra Paludan vælger jeg at lade være med at forsøge at fremprovokere den slags situationer. Kunne jeg under de rette omstændigheder finde på at give folk nogen på munden, hvis de var tilstrækkeligt provokerende - Det vil jeg tro - Jeg har aldrig gjort det, men jeg forestiller mig ikke, jeg er en engel under alle omstændigheder.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hugo skrev: fre 22. maj 2020 12:53
Mike-air skrev: fre 22. maj 2020 01:25
Hvorfor så ikke diskutere hvorfor de overhovedet behøver give udvalgte borgere beskyttelse indenfor rigets grænser?

Vi ka´ f.eks. ikke ha´ at Statsministeren, eller andre essentielle personer skal ligge på sygehuset i tide og utide.
Syntes du ikke det er et problem? :)

Ønsker vi alle ikke et samfund med mere tolerance* og mindre vold?

* Her tænker jeg også tolerance overfor Paludan. Størstedelen af samfundet ignorerer ham jo.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Mike-air skrev: fre 22. maj 2020 15:22
Hugo skrev: fre 22. maj 2020 12:53
Mike-air skrev: fre 22. maj 2020 01:25
Hvorfor så ikke diskutere hvorfor de overhovedet behøver give udvalgte borgere beskyttelse indenfor rigets grænser?

Vi ka´ f.eks. ikke ha´ at Statsministeren, eller andre essentielle personer skal ligge på sygehuset i tide og utide.
Syntes du ikke det er et problem? :)

Ønsker vi alle ikke et samfund med mere tolerance* og mindre vold?

* Her tænker jeg også tolerance overfor Paludan. Størstedelen af samfundet ignorerer ham jo.
Jo, for guds skyld. Det har jeg ønsket siden jeg var ung hippie. Jeg var endda medlem af organisationen "Aldrig mere krig".
På et tidspunkt gik det desværre osse op for mig at det er utopiske drømme, at jeg troede på at alle kunne opfører sig ordentligt.
Det tror jeg (desværre) aldrig vi kommer til.
Det kan virke som om at vi i opgangs tider gerne vil opføre os pænt (Maslows pyramide), vi har det hele og vil gerne være søde. Her er problemet, at for at ha´ det hele bruger vi tid på at skaffe det, bliver stressede, og begynder at se hinanden som modstandere eller forhindringer for vores succes. Så kommer volden.
Omvendt, når vi bliver arbejdsløse, mister penge, status, venner, og dagligdagen bliver hård, så er det osse de andres skyld, da de står i vejen for vores overlevelsesmuligheder. Så kommer der osse vold, måske kraftigere. Det ses i USA og tidligere Østtyskland.
Derfor tror jeg at det altid vil være nødvendigt med beskyttelse af ihvert fald essentielle personer i et samfund. Det har det altid været.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Paludan mål med disse demonstrationer er at provokere indvandrerne til at reagere voldeleligt eller med trusler. Han møder op til begravelser og ofte overdynger han dem med racistiske skældsord ( hvad er ulovligt)
Og når han får nogle til at reagere, fordi de føler sig provokeret. Siger han der kan i se- De undergraver vores ytringsfrihed.
Og det virker.

Man kunne sagtens stoppe ham med loven i hænderne. Flere gange har han brudt loven om racistiske ytringer.
F.eks. når han kalder sorte en tilbagestående race. Det viser bare hvor uvidende han er og hvor tilbagestående hans livssyn er. Gen teknologien har bevist at der ikke findes racer i den forstand som nazisterne og Paludan opfatter det.

Altså. De mennesker som levede i Danmark og det nordlige Europa for 10.000 år siden og længere tilbage var sorte som afrikanere, havde europæiske træk, sorte afro krøller og en genfejl som gav dem blå erller grå øjne. Den lyse hud kom først til Danmark for ca. 9000 år siden, da et folk fra mellemøsten indvandrede hertil. Og lærte os at dyrke jorden.

Ytringsfrihed .. Ja. Det går jeg ind for. Men man har ikke ytringsfrihed til at overdynge folk med uvidende racistisk pis.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hugo skrev: fre 22. maj 2020 22:39
Mike-air skrev: fre 22. maj 2020 15:22
Hugo skrev: fre 22. maj 2020 12:53

Vi ka´ f.eks. ikke ha´ at Statsministeren, eller andre essentielle personer skal ligge på sygehuset i tide og utide.
Syntes du ikke det er et problem? :)

Ønsker vi alle ikke et samfund med mere tolerance* og mindre vold?

* Her tænker jeg også tolerance overfor Paludan. Størstedelen af samfundet ignorerer ham jo.
Jo, for guds skyld. Det har jeg ønsket siden jeg var ung hippie. Jeg var endda medlem af organisationen "Aldrig mere krig".
På et tidspunkt gik det desværre osse op for mig at det er utopiske drømme, at jeg troede på at alle kunne opfører sig ordentligt.
Det tror jeg (desværre) aldrig vi kommer til.
Det kan virke som om at vi i opgangs tider gerne vil opføre os pænt (Maslows pyramide), vi har det hele og vil gerne være søde. Her er problemet, at for at ha´ det hele bruger vi tid på at skaffe det, bliver stressede, og begynder at se hinanden som modstandere eller forhindringer for vores succes. Så kommer volden.
Omvendt, når vi bliver arbejdsløse, mister penge, status, venner, og dagligdagen bliver hård, så er det osse de andres skyld, da de står i vejen for vores overlevelsesmuligheder. Så kommer der osse vold, måske kraftigere. Det ses i USA og tidligere Østtyskland.
Derfor tror jeg at det altid vil være nødvendigt med beskyttelse af ihvert fald essentielle personer i et samfund. Det har det altid været.
Hvis ikke truslen kommer indefra, så gør den udefra, altså, omkring nøglepersoner i samfundet. Men det er ikke helt det samme jeg mente før; jeg taler om at eks. smittefar skal kunne gå ind på en bæverding og råbe det der uden at blive slået gul og blå. Og samtidigt at et fjols som Paludan bare skal have lov at larme for sig selv indtil han får noget hjælp.

Der eksisterer mennesker og samfund her i verden hvor folk tænker på andre end dem selv når lortet brænder på, det er ikke alle steder så gråt som det du skitserer her. I mit nabolag har folk stået på spring for at hjælpe hinanden selv om vi alle undgår hinanden til hverdag (Norge er et pisse introvert samfund). Husk at medierne 9/10 gange fortæller de dårlige historier.

Hva faen Hugo, det lyder jo næsten som om det er mig der er den største hippie af os to?

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Mike-air skrev: fre 22. maj 2020 23:25
Hugo skrev: fre 22. maj 2020 22:39
Mike-air skrev: fre 22. maj 2020 15:22

Syntes du ikke det er et problem? :)

Ønsker vi alle ikke et samfund med mere tolerance* og mindre vold?

* Her tænker jeg også tolerance overfor Paludan. Størstedelen af samfundet ignorerer ham jo.
Jo, for guds skyld. Det har jeg ønsket siden jeg var ung hippie. Jeg var endda medlem af organisationen "Aldrig mere krig".
På et tidspunkt gik det desværre osse op for mig at det er utopiske drømme, at jeg troede på at alle kunne opfører sig ordentligt.
Det tror jeg (desværre) aldrig vi kommer til.
Det kan virke som om at vi i opgangs tider gerne vil opføre os pænt (Maslows pyramide), vi har det hele og vil gerne være søde. Her er problemet, at for at ha´ det hele bruger vi tid på at skaffe det, bliver stressede, og begynder at se hinanden som modstandere eller forhindringer for vores succes. Så kommer volden.
Omvendt, når vi bliver arbejdsløse, mister penge, status, venner, og dagligdagen bliver hård, så er det osse de andres skyld, da de står i vejen for vores overlevelsesmuligheder. Så kommer der osse vold, måske kraftigere. Det ses i USA og tidligere Østtyskland.
Derfor tror jeg at det altid vil være nødvendigt med beskyttelse af ihvert fald essentielle personer i et samfund. Det har det altid været.
Hvis ikke truslen kommer indefra, så gør den udefra, altså, omkring nøglepersoner i samfundet. Men det er ikke helt det samme jeg mente før; jeg taler om at eks. smittefar skal kunne gå ind på en bæverding og råbe det der uden at blive slået gul og blå. Og samtidigt at et fjols som Paludan bare skal have lov at larme for sig selv indtil han får noget hjælp.

Der eksisterer mennesker og samfund her i verden hvor folk tænker på andre end dem selv når lortet brænder på, det er ikke alle steder så gråt som det du skitserer her. I mit nabolag har folk stået på spring for at hjælpe hinanden selv om vi alle undgår hinanden til hverdag (Norge er et pisse introvert samfund). Husk at medierne 9/10 gange fortæller de dårlige historier.

Hva faen Hugo, det lyder jo næsten som om det er mig der er den største hippie af os to?
Jeg er helt klar over situationen med kun dårlige nyheder alle steder fra. Det bliver jeg nogle gange lidt negativ af.
Trænger til at se en Morten Koch film fra før verden gik af lave, Poul Reichard banker skurken, og de tar´ sig en bajer bagefter.

Jeg skal gerne sende dig min gamle hippie halskæde med peace-tegn (afsprittet) :wink:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes, det er et problem, at vi har folk i dette land, for hvem det almindelige samfund og ordentlig opførsel ikke byder på nogen tillokkende levevej. Presset på mange punkter og voldsparate. Jeg tror ikke, det er en hjælp at samfundet bruger 17 millioner på yderligere undertrykkelse og provokation af disse mennesker.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Smittefar skrev: lør 23. maj 2020 09:28 Jeg synes, det er et problem, at vi har folk i dette land, for hvem det almindelige samfund og ordentlig opførsel ikke byder på nogen tillokkende levevej. Presset på mange punkter og voldsparate. Jeg tror ikke, det er en hjælp at samfundet bruger 17 millioner på yderligere undertrykkelse og provokation af disse mennesker.
Det er der nok ikke mange der er uenige med dig i.

Men der er et andet problem, som stadig vil eksistere uanset om samfundet stopper med at beskytte Paludan.
Hvordan skal det løses?

Nyt svar