TRUMP: 4 more years?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar

Får vi 4 år mere med Donald Trump?

Ja, han vinder stort
6
17%
Ja, han vinder med lille margin
13
36%
Nej, han taber med lille margin
9
25%
Nej, han taber stort
3
8%
Nej, han bliver bortført af rumvæsner
5
14%
 
Afgivne stemmer: 36
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: TRUMP: 4 more years?

Indlæg af Mike-air »

Divide and conquer. Men lige på det område er USA jo ikke ligefrem engle selv. De har vidst mere end et destabiliseret samfund på samvittigheden siden WWII. For at sige det pænt.

Men jeg tror din forudsigelse er rimelig spot on, Holger.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Holger skrev: søn 23. aug 2020 16:41 Der var en kæmpe, aktiv modindsats med Hillary. Ikke bare troldehæren, men en reel mistro og afsky mod hende, selv blandt mellemklassens kvinder.

Med Biden er stemningen mere "meh", altså måske handler det mere om hvor meget Trump kan fucke det op for sig selv, men hans sindssyge opførsel er jo den nye normal og chokeffekten har for længst lagt sig.

Jeg tror der skal et mirakel til før Biden vinder og hvis ja, så kommer til at trække ud i uge-, hvis ikke månedsvis, med demagogik og desperate forsøg på at så tvivl om resultatet fra Trumps side.
Jeg tillægger nok Biden en smule større chancer for at vinde valget, hvis han kan lade være med at spænde ben for sig selv. Men ellers er jeg ret enig. Sandsynligheden for at Trump vinder er langt større end det umiddelbart ser ud til lige nu.
--
Robert

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

LOL for helvede, slog lige over på konventet. De snakker om hope, og så ser man den f*cking grænsemur..... :dollargrin: :roll: :?

Nyt svar