Hvilke spil har du spillet for nylig?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Re: Hvilke spil har du spillet for nylig?

Indlæg af Holger »

Køber Xcom hver gang bliver skuffet hver gang over den dårlige difficulty curve (når man spiller på Marathon/perma-death).

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

GTA 5 bliver nok gratis i en periode igennem Epic Games:


Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Spiller "Slay The Spire" på min iPad.

Latterligt fedt deckbuilding/roguelike.

Kæmpe succes i lang tid, men først kommet til iOS nu.

https://www.gamereactor.dk/anmeldelser/ ... the+Spire/

Default avatar
mixolydisk
Medlem
Indlæg: 177

Indlæg af mixolydisk »

Holger skrev: man 22. jun 2020 16:27 Spiller "Slay The Spire" på min iPad.

Latterligt fedt deckbuilding/roguelike.

Kæmpe succes i lang tid, men først kommet til iOS nu.

https://www.gamereactor.dk/anmeldelser/ ... the+Spire/
Det er nemlig fedt!! Kig på Hero Realms hvis du vil have noget lignende i fysisk format. Super godt og let at have med på ferier osv.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Tak :) Jeg spiller meget Boss Monster med ungerne, kender du det?

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Jeg skal lige gøre reklame for denne post her, da det er spil relateret:)
Link til OST volume 2 på Deep Rock Galactic som jeg har lavet lyddesign og musik til.
viewtopic.php?f=6&t=82156

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Er et godt stykke inde i The Last Of Us (1'eren - ja jeg er lidt sent ude). Det er altså fedt. Det er ret filmisk, som jeg normalt ikke er fan af, men det er så forbandet veludført, og velspillet at det holder 100%. Gameplayet har en virkelig god balance imellem action, stealth og udforskning. Det eneste som jeg måske kunne ønske mig lidt anderledes, var at de puzzles der er, var mere interessante og udfordrende, men alt i alt et fremragende spil, og jeg glæder mig allerede til at spille 2'eren.

Har fornyligt gennemført A Way Out. 2 player co-op spil. Ganske underholdende og rimeligt varieret gameplay. Igen en ret filmisk affære, men ikke helt på niveau med The Last Of Us. Der er nogle ret cheesy, og lidt komiske momenter her og der, men min ven og jeg morede os dog gevaldigt undervejs. Det er en skam at der næsten ikke laves nogle spil med couch co-op længere.

Er næsten lige gået igang med Outer Wilds. Ret fedt lille indie adventure puzzle, med Groundhog-Day mekanismen, som betyder at efter ca 20 min. så genstarter spillet, men den husker dog de ting man nåede at opdage, så spiller fortsætter samtidigt med at man starter forfra - lyder mere kringlet end det er. :) Ret fed stil, og interessant stemning.

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Glæd dig til Last Of Us 2 :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg har lige købt Age of Empire 2 - definitive edition

Og vandt de 2 første spil 😊

Dejligt gensyn og fedt med den bedre grafik
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Jeg spiller mobile legends på ipad og cuphead på pc med min datter. Og så en del super mario og sports spil på wii U..

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Spiller Trine 4. Det var på tilbud til €8 eller deromkring - alle 4 i serien til under €20. Mange timers god underholdning - hvis man kunne lide The Lost Vikings fra Amiga tiden, vil man nok også kunne lide denne serie (som er på tilbud pt). Gode puzzles.


Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Factorio blev købt i weekenden, og indlæringskurven var ret stejl da jeg joinede nogle andres multiplayer spil som var godt igang, men sikke fedt med den frihed til at løse opgaver på sin egen måde. Er man til den slags, skulle satisfactory være den nyere 3D spin-off på det.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar