Beklagelse

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Låst
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem

Re: Beklagelse

Indlæg af mediumaevum »

DUBTEMPLE skrev:
mediumaevum skrev:Så gjorde jeg det fandeme igen... :(
Hvis man krydser klinger, og ikke kan lade være, så må man sikkert bare leve med lidt snitsår her og der :-)

Hvis det er noget der tærrer meget på dig, så bliver redningen måske bare at du bliver træt af politiske diskussioner, og så navigerer ubevidst udenom
Det tager en del kræfter og ressourcer jeg ikke har at deltage i højrøstede debatter.
Det medfører så, at jeg bliver overloadet, hvilket igen medfører nedsmeltning, hvilket så medfører... dette.

Har iøvrigt sovet elendigt i nat over det her.

Jeg vil gerne endnu engang undskylde det virak det har medført.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem

Indlæg af mediumaevum »

Hugo skrev: For mig at se har du ikke trukket offerkortet, men blot kommet med en undskyldning. Tænk hvis alle turde det.
Jeg ved ikke om du har set det, men tråden her er et år gammel - det er den oprindelige undskyldning også.
Jeg har bare skrevet "så gjordet jeg det fandeme igen". Men ja, jeg har da lige undskyldt for det seneste i kommentaren over denne.

Bare for lige at få dét på plads.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

mediumaevum skrev:
Hugo skrev: For mig at se har du ikke trukket offerkortet, men blot kommet med en undskyldning. Tænk hvis alle turde det.
Jeg ved ikke om du har set det, men tråden her er et år gammel - det er den oprindelige undskyldning også.
Jeg har bare skrevet "så gjordet jeg det fandeme igen". Men ja, jeg har da lige undskyldt for det seneste i kommentaren over denne.

Bare for lige at få dét på plads.
Nej, det havde jeg ikke set. Datoerne er meget små, og ja, problematikken er der jo stadig her et år efter :)

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem

Indlæg af mediumaevum »

Fik skrevet følgende i en ny-oprettet tråd, som dog blev låst med henvisning til en allerede-eksisterende tråd. Jeg er dog ikke klare over hvilken, så forsøger mig nu i denne tråd, i håb om det var den rigtige/den Holger refererede til.

Håber det er OK?

Ellers må I give mig besked.

---

Har længe grublet over hvordan det mon kan være, at jeg - gang på gang - rager uklar på fora. Uanset hvor godt modererede de så end er, sker det på ét eller andet tidspunkt i min historik på et eller andet forum, i 100 % tilfælde, at folk vender mig ryggen.

Jeg har forsøgt alt. Faktisk, alt.

Jeg har forsøgt at være høflig, sagt tak for respons, generelt været taknemmelig, forsøgt med ydmyghed, forsøgt med humor og forsøgt med generel høflig respons.

Jeg har forsøgt med humanistiske (værdipolitisk, ikke den filosofiske retning) politiker, men det virker som om det kun gør ondt værre.

At være "hård i filen" møder modstand. At være humanistisk er dog langt værre, næsten lige så slemt i alle andres øjne, som at være forbryder.

Ikke at jeg ønsker denne tråd skal omhandle politik for det skal den ikke. Jeg forsøger at finde ud af WTF der sker i mit møde med andre mennesker?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg synes det er fint du forsøger at finde en forklaring på nogle personlige ting, men som forumadministrator vil jeg gerne lukke ned for alle disse personlige tråde.

Det må være et job for Facebook eller et andet sted.

After Party er fint til off topic ting, men det bliver for forstyrrende og for personfixeret.

Jeg lukker derfor også denne tråd.

Låst