Cmay ?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Cmay ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

I retroperspektiv bare lige en posetiv tanke til denne spøjse fætter:

http://lydmaskinen.dk/memberlist.php?mo ... le&u=21963

Han var en næsten daglig del af forum her indtil for ca 5 år siden ,.. hvor han pludselig ikke viste sig længere

Han havde vist en seriøs sygdom at kæmpe med, men husker ikke de alle sidste posts som specielt "nedtrykte"

Ved nogen, helt kort, om han "klarer sig", eller ikke er blandt os længere ?

(respekter venligst fortsat hans anonymitet)
/Dub

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

DUBTEMPLE skrev:(respekter venligst fortsat hans anonymitet)
Well, det var almen viden for os der deltog i de samme tråde, at han hedder Carsten og bor på Vejle egnen. Derudover er han omtrent jævnaldrende med mig, hvilket vil sige at han må være i midt/slut-40erne. Derudover ved jeg ikke så meget, og heller ikke om han er i live endnu. Men jeg synes også han var et godt indslag i forummet, også selv om jeg af og til var rygende uenig med ham. Eller måske netop derfor.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

- og nu, hvor jeg tjekker profilen, kan jeg se at han er 44 og ganske rigtigt boede i Vejle da han udfyldte sin profil. Det kunne jeg selvfølgelig lige have tjekket inden jeg skrev ...
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Default avatar
EmilEmil
Medlem
Indlæg: 391
Sted: 2200

Indlæg af EmilEmil »

sjovt, jeg kom også til at tænke på ham den anden dag... syntes også han var et godt indslag her på forummet!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

david mondrup skrev: man 30. jul 2018 07:43
DUBTEMPLE skrev:(respekter venligst fortsat hans anonymitet)
Well, det var almen viden for os der deltog i de samme tråde, at han hedder Carsten og bor på Vejle egnen. Derudover er han omtrent jævnaldrende med mig, hvilket vil sige at han må være i midt/slut-40erne. Derudover ved jeg ikke så meget, og heller ikke om han er i live endnu. Men jeg synes også han var et godt indslag i forummet, også selv om jeg af og til var rygende uenig med ham. Eller måske netop derfor.
Well ,.. jeg husker nu ikke navnet nævnt

FB-profilen er lavet om til minde-side omkring 2016-17 ,... Han nævnte også at han var meget syg

R.I.P. og tak til Cmay herfra !!!
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Årh, hvor trist. Men jeg er glad for at du har lavet denne tråd Dubtemple. Måske man kan mindes og fortælle om personen i denne tråd, hvis man kendte ham.

R.I.P.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Carsten fra Vejle? Jeg har boet her i området det meste af mit liv. Siger mig intet. Er der nogle der vil sende mig link til hans Facebook minde side?
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Nicolai skrev: tirs 20. apr 2021 18:53 Carsten fra Vejle? Jeg har boet her i området det meste af mit liv. Siger mig intet. Er der nogle der vil sende mig link til hans Facebook minde side?
Ok ,.. det gør jeg så

Begynder at blive lidt træls ,.. jeg tror egentlig bare han boede i Vejle da han tilmeldte sig Lydmaskinen og så en periode

Han var så vidt jeg husker ved at flytte der til sidst hvor han solgte sine ting fordi sygdommen gjorde han ikke kunne spille længere

Det var en anden jysk by han flyttede til, han kan have boet masser af steder, og være vokset op og født hvor som helst.


Anyway har fundet en tilpas syret minde-profil, matchene navnet, i jylland, alderen ser ud til at passe


Der er ganske få med det navn i DK ,... og med en uddannelse som Skibskok nok kun en :wink:
.
Men han var så tilpas speciel nok til at han kunne have meldt sig selv død uden at være det :-)
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ja jeg fandt også hans profil i går, på nogle måder var det meget sørgeligt, men stor ros til hans familie som blev ved med at støtte og opmuntre ham når han havde det svært.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Jeg fik endeligt bekræftet navn og lokation, da han på et tidspunkt forsøgte at sælge en stor studiemixer billigt, som jeg tænkte at vi godt kunne have sjov med at lege med på højskolen (der som bekendt også ligger på Vejle-egnen). Jeg havde noget kontakt med ham på det tidspunkt. Jeg nåede dog aldrig at møde ham; en anden repræsentant for skolen tog ud og kiggede på den - måske var det en grej-interesseret pedel, måske var det Kim, der også har en bruger herinde (memberlist.php?mode=viewprofile&u=21098), og som har arbejdet på skolen i nogle perioder. Uanset, så blev det vurderet, at mixeren dels var for meget rettet mod et egentligt indspilningsstudie til at det gav mening at have den herude, og at den dels ville skulle luftes ud i en del måneder for at blive fri for røglugten, så det blev ikke til noget.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Mht navn osv. så postede han eller en anden, at der var en avis med en artikel der omhandlede ham og hans musik

Default avatar
wolftrax
Medlem
Indlæg: 28
Sted: vejle

Indlæg af wolftrax »

tak for opmærksomheden :)

jeg lever da stadig og har det sådan set godt nok men har ikke rigtigt lavet musik i et par år derfor fraværet. jeg har dog genoptaget musikken i det små men ikke noget særligt . har lige fundet et par firsptrengs banjoer på genbrug og spiller lidt country coveres men jeg har gigt i mine fingere så det er lige så godt mere som da jeg var tyve .

det er korrekt jeg har en alvorlig nyresygdom men jeg har haft det godt de sidste par år hvad det angår , jeg er da glad for nogen tænker på mig så det kom lidt som en overraskelse da jeg lige logget ind for at se hvordan det gik herinde .

men mange tak for jeres venlige bemærkninger og ja cmay er forkortelse for mit engelske brugernavn Carsten May (jeg hedder faktisk karsten men når jeg får post fra udlandet skriver de altid med C så de må være det nemmeste at bruge som brugernavn på nettet også. ) .

jeg kommer så fra egtved og hvad angår min anonymitet så er det vidst ret lige meget da jeg har været avisen igen efter at have overlevet et drabsforsøg begået på et sygehus.

der var lige en en periode hvor jeg hygget mig gevaldigt og dyrket min midtvejslivskrise men ellers har tiden bare gået foran min computer hvor jeg læser en del om computer historie og har også forsøgt at lære lidt C programmering og ellers er det mit politiske arbejde som har fyldt mest så der er ikke så meget tid til at lave musik mere men jeg spiller da på min guitar i en halv times tid hver dag. jeg optager bare ikke mere eller skriver sange selv så det er bare lidt country covers jeg sidder og øver lidt på når jeg har lyst til det.

https://vafo.dk/artikel/han-vil-dokumen ... gig-gruppe tilhørende youtube kanal https://www.youtube.com/channel/UCpm4LJ ... at3-H1aiqw

jeg har også en youtube kanal hvor jeg når tiden tillader det laver små videoer ud af gamle demo bånds optagelser ogstøj eksperimenter som bare er lagt ud for sjov. . https://www.youtube.com/channel/UCpSlf5 ... 8rkksAFUPg

det er korrekt jeg var i avisen da jeg var herinde ofte og havde mit eget lille hjemmestudie men det fyldte for meget og jeg fik også det hele solgt på nær mit rackskab og min guitar. nu bruger jeg bare en zoom hn1 til at optage med og så bruger en laptop samt Ardour på linux hvis jeg vil indspille en eller anden ide eller sang jeg har øvet på men det er som sagt meget meget lidt jeg har gjort ud af det de sidste par år.

i må have en rigtigt god dag alle sammen :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

wolftrax skrev: lør 5. jun 2021 08:40 i må have en rigtigt god dag alle sammen :)

Lige over, godt at se dig tilbage, til Lydmaskinen, om ikke til livet, da du jo så heldigvis holdt fast i det :lol:

Havde godt en fornemmelse af du var der stadig, fik senere nogle hits fra posts på "Quora"

Men var i tvivl om en evt dobbeltgænger, eller id-tyveri,... lod det til sidst ligge

Nogen gange griber jeg fat i løse ender, nogen der er savnet, eller emner der gled ud før tid

Sustainerplayer forlod LM, lige så pludseligt, hvilket er fint og OK, men her fik vi lige en update via Hald

Tak for spændende opfølgning og alt godt herfra hvad enten du kikker forbi senere eller ej :thumbup:

/Henrik
/Dub

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Nå for den :-) Glædelig overraskelse at du er stil gong strong, når nu historien ellers var ved at være en anden ;-)

God dag lige over, Karsten!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Så skal jeg lige love for man føler sig dum, men det er en ganske OK anledning at føle sig dum i 😄

Godt at høre du har det godt Cmay 💪

Default avatar
wolftrax
Medlem
Indlæg: 28
Sted: vejle

Indlæg af wolftrax »

DUBTEMPLE skrev: lør 5. jun 2021 10:09
wolftrax skrev: lør 5. jun 2021 08:40 i må have en rigtigt god dag alle sammen :)

Lige over, godt at se dig tilbage, til Lydmaskinen, om ikke til livet, da du jo så heldigvis holdt fast i det :lol:

Havde godt en fornemmelse af du var der stadig, fik senere nogle hits fra posts på "Quora"

Men var i tvivl om en evt dobbeltgænger, eller id-tyveri,... lod det til sidst ligge

Nogen gange griber jeg fat i løse ender, nogen der er savnet, eller emner der gled ud før tid

Sustainerplayer forlod LM, lige så pludseligt, hvilket er fint og OK, men her fik vi lige en update via Hald

Tak for spændende opfølgning og alt godt herfra hvad enten du kikker forbi senere eller ej :thumbup:

/Henrik
hej david :) jo den quora profil er også mig. jeg findes på forskellige UNIX og linux forums samt quora og så facebook men jeg har som sagt to navne. et på forums hvor folk ikke staver karsten med K men C og så min profiler med rigtigt navn der staves med k og jeg hedder også mai til efternavn men det kan brugere på forskellige engelstalende forums heller ikke finde ud af altid så derfor opretter jeg altid mig cmay eler carsten may :)

jeg oprettet i sin tid den her profil da jeg ville sælge noget udstyr men kunne ikke finde login information på min cmay profil så jeg brugte et gammelt brugern lidt lidt avn wolftrax som stammer fra en blog jeg heller ikke kan finde login på mere og det er heller ikke nødvendigt :)

jeg har det skam fint men har bare mange andre interesser lige for tiden- jeg harinvesteret i en Ardino og vil til at prøve at programmere lidt på den samt jeg har fået interesser i lockpicking og så hænger jeg ud med mine venner og prøver at nyde livet lidt så jo jeg er stadig aktiv blot med andre ting lige for tiden :)

åh ja den gamle mixer var jeg glad for men den fyldte for meget og jeg kom også af med den. jeg har stadig mine JBL højtaler som jeg skal have sat til salg samt en ran case med et par effektmoduler i men jeg gav op på musik dengang og gik i midtvejskrise i et par år og begyndte at drikke en masse alkohol og ryge et par fede sammen med mine venner og så da jeg blev tilpas ædru efter en vild fødselsdasfest som varet et par år fik jeg andre interesser henad vejen som nok er meget mere sunde og kræver også en del mere mental skarphed så det :)

sjovt nok min quora profil dukker op der har jeg været meget aktiv i et stykke tid men dog ikke så meget mere :)

tak foir input og jeg kigger lydmaskinen igennem engang imellem :)

Default avatar
wolftrax
Medlem
Indlæg: 28
Sted: vejle

Indlæg af wolftrax »

Mike-air skrev: lør 5. jun 2021 12:23 Så skal jeg lige love for man føler sig dum, men det er en ganske OK anledning at føle sig dum i 😄

Godt at høre du har det godt Cmay 💪
tak :)

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Og de nominerede til året comeback er…… :)

Default avatar
wolftrax
Medlem
Indlæg: 28
Sted: vejle

Indlæg af wolftrax »

DUBTEMPLE skrev: tirs 20. apr 2021 09:30
david mondrup skrev: man 30. jul 2018 07:43
DUBTEMPLE skrev:(respekter venligst fortsat hans anonymitet)
Well, det var almen viden for os der deltog i de samme tråde, at han hedder Carsten og bor på Vejle egnen. Derudover er han omtrent jævnaldrende med mig, hvilket vil sige at han må være i midt/slut-40erne. Derudover ved jeg ikke så meget, og heller ikke om han er i live endnu. Men jeg synes også han var et godt indslag i forummet, også selv om jeg af og til var rygende uenig med ham. Eller måske netop derfor.
Well ,.. jeg husker nu ikke navnet nævnt

FB-profilen er lavet om til minde-side omkring 2016-17 ,... Han nævnte også at han var meget syg

R.I.P. og tak til Cmay herfra !!!
mange tak men jeg har ikke haft en facebook profil med det brugernavn. jeg bruger mit rigtige navn og har først oprettet den for cirka to år siden da jeg skulle bruge den til at holde kontakten ved lige med et par vendnder som ikke bor så tæt på . her er den artikel david omtaler og min FB profil samt instagram profil er med dette navn som nævnes i avisen. https://vafo.dk/artikel/jeg-er-tr%C3%A6 ... se-lidelse jeg bruger tre bruger navne på forums. Carsten May samt Cmay og wolftrax.

min FB profil er dog lukket men jeg står bag flere åbne FB grupper hvor jeg er moderator :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

wolftrax skrev: lør 5. jun 2021 19:18
DUBTEMPLE skrev: tirs 20. apr 2021 09:30
david mondrup skrev: man 30. jul 2018 07:43
Well, det var almen viden for os der deltog i de samme tråde, at han hedder Carsten og bor på Vejle egnen. Derudover er han omtrent jævnaldrende med mig, hvilket vil sige at han må være i midt/slut-40erne. Derudover ved jeg ikke så meget, og heller ikke om han er i live endnu. Men jeg synes også han var et godt indslag i forummet, også selv om jeg af og til var rygende uenig med ham. Eller måske netop derfor.
Well ,.. jeg husker nu ikke navnet nævnt

FB-profilen er lavet om til minde-side omkring 2016-17 ,... Han nævnte også at han var meget syg

R.I.P. og tak til Cmay herfra !!!
mange tak men jeg har ikke haft en facebook profil med det brugernavn. jeg bruger mit rigtige navn og har først oprettet den for cirka to år siden da jeg skulle bruge den til at holde kontakten ved lige med et par vendnder som ikke bor så tæt på . her er den artikel david omtaler og min FB profil samt instagram profil er med dette navn som nævnes i avisen. https://vafo.dk/artikel/jeg-er-tr%C3%A6 ... se-lidelse jeg bruger tre bruger navne på forums. Carsten May samt Cmay og wolftrax.

min FB profil er dog lukket men jeg står bag flere åbne FB grupper hvor jeg er moderator :)
Minde-profilen Hald og jeg refererer til er med navnet "Carsten May"

Altså samme specielle navn som en af de der har været brugt, ca samme alder, sygdom, jylland, og skibskok

Never mind, det der betyder noget er at du lader til at have et OK liv, nu og her, trods alle ods,...

Spændende artikkel iøvrigt, jeg har det også anstrængt med psykologien som den praktiseres, samt hvad faglig lødighed angår,..

Måske fordi jeg betragter mennesker som skabninger, og ikke et stykke "mekanik" som man kan kortlægge, og putte i kasser
/Dub

Default avatar
wolftrax
Medlem
Indlæg: 28
Sted: vejle

Indlæg af wolftrax »

DUBTEMPLE skrev: lør 5. jun 2021 19:42
wolftrax skrev: lør 5. jun 2021 19:18
DUBTEMPLE skrev: tirs 20. apr 2021 09:30

Well ,.. jeg husker nu ikke navnet nævnt

FB-profilen er lavet om til minde-side omkring 2016-17 ,... Han nævnte også at han var meget syg

R.I.P. og tak til Cmay herfra !!!
mange tak men jeg har ikke haft en facebook profil med det brugernavn. jeg bruger mit rigtige navn og har først oprettet den for cirka to år siden da jeg skulle bruge den til at holde kontakten ved lige med et par vendnder som ikke bor så tæt på . her er den artikel david omtaler og min FB profil samt instagram profil er med dette navn som nævnes i avisen. https://vafo.dk/artikel/jeg-er-tr%C3%A6 ... se-lidelse jeg bruger tre bruger navne på forums. Carsten May samt Cmay og wolftrax.

min FB profil er dog lukket men jeg står bag flere åbne FB grupper hvor jeg er moderator :)
Minde-profilen Hald og jeg refererer til er med navnet "Carsten May"

Altså samme specielle navn som en af de der har været brugt, ca samme alder, sygdom, jylland, og skibskok

Never mind, det der betyder noget er at du lader til at have et OK liv, nu og her, trods alle ods,...

Spændende artikkel iøvrigt, jeg har det også anstrængt med psykologien som den praktiseres, samt hvad faglig lødighed angår,..

Måske fordi jeg betragter mennesker som skabninger, og ikke et stykke "mekanik" som man kan kortlægge, og putte i kasser
der er nok flere med det navn på facebook men jeg bruger som sagt kun mit rigtige navn.
i øvrigt ganske fin indstilling du har til det at være menneske. det er også min tanke gang :)

Nyt svar