Ello

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Indlæg: 1369
Sted: København

Re: Ello

Indlæg af Seskho »

Spørgsmålet er, om der overhovedet findes alternative måder til at generere indkomst på en internetside, som ikke er fra enten brugerbetaling eller annoncører?

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Brugerbetaling er en doed sild ja
Annoncering er en fin idé saa laenge det ikke blir saa store beloeb at der kan laegges press paa indholdet.
Hvordan man overlever NSA uden at samarbejde er et tredje problem

Facebook kunne fungere bedre...

- Hvis der var garanti paa at man ikke paavirker hvem der ser hvad og hvem, i en bevidst manipulation af medlemmernes meninger og koebevaner
- Hvis der var garanti paa respekt af privatlivet og ejendomsretten, uden specifict samtykke om andet. (ikke i inscriptionsformen)
- Hvis man kunne soege i sine kommunikationer/statusser paa dato og indhold (de har jo gemt alting alligevel til hvis vi nu skulle gaa og blive politisk "potentielt besvaerlige")
- Hvis Inboxen var mere overskuelig som en rigtig mailbox
- Hvis photos ikke blev komprimeret til doede saa vore 20 megpixel betoed mere
- ?

Hvis de betingelser blev opfyldt ville reklamerne imo vaere en bagatel der er til at overkomme

Medlemsavatar
Internalized Sun
Forum Donator
Indlæg: 842
Sted: Faxe

Indlæg af Internalized Sun »

Hmm... Synes også det bare ligner en gentagelse af Facebook...
Jeg nægter at være på Facebook fordi de fuldstændig ignorerer ophavsret og man skriver under på nærmest at frasige sig ophavsretten på alt hvad man lægger op...
Så det var da et sted hvor Ello kan differenciere sig betydeligt...
[b]HVEM [/b]har lagt en kage på min computer?!!?!!

Min musik: http://soundcloud.com/internalized-sun

Medlemsavatar
Liljay
Medlem
Indlæg: 190
Sted: Vesterbro

Indlæg af Liljay »

Jeg er da os klar på at give det et shot hvis der en venlig sjæl der har et invite tilovers? :)
H1TMAKERS

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

@ Lil jay: Send mig en PM med din mail adresse, så smider jeg en invite.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Paul Budnitz giver svar på den hårdnakkede økonomiske kritik her:

http://video.foxbusiness.com/v/38085332 ... show-clips

Det er dog stadig op til fremtiden om konceptet holder, men jeg er ret overbevist om at gruppen bag har gennemtænkt det hele. Sitet har fungeret i over to år nu, men har kun haft ca 5.000 brugere (hvis jeg husker rigtigt). Der er stadig ingen åben tilmelding, så de kan styre flowet af nye medlemmer 100%.


Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Det ser ud til at de selv binder Ello til at føre den lovede politik
rt.com/usa/199056-ello-millions-charter-ads/
Ret fedt

Nyt svar