Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mike-air »

Vender billedet på hovedet? :-D

Edit: Lol, ja det gør det vist! Postede fra mobilen.. Men for australierne er det vel helt korrekt.
Jeg tror vi lader den ligge som den er, for deres skyld.

Default avatar
niklasni1
Medlem
Indlæg: 1533
Sted: Den ekstreme vestegn

Indlæg af niklasni1 »

Har sidste job på mit nuværende job på onsdag... det er ikke gået så godt for firmaet på det sidste, så vi var en del der fik tre måneders varsel i november - for mit vedkommende en uge efter min søn blev født... og jeg har sgu haft lidt svært ved at samle tankerne om at søge job i mellemtiden, men en af de andre der blev gået har så hjulpet mig med over der hvor han er landet. Har lige fået tilbud idag, men først med start til april! Konen er stadig på barsel, så vi skal bare være familie en måned. Det er sgu svært at brokke sig over.
Nobody noes.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

david mondrup skrev:De kan noget med tyngdekraft, der oppe i Norge.


At tage et foto mens man er igang med et loop er vist en af de grundfærdigheder der forventes deroppe, skik følge, eller,...

Det forventes naturligvis også at horisonten er er HELT vandret uden efterfølgende photoshop :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Appropos Norge,

Glæder mig over at side og planlægge to uger deroppe sidst i Juni

Noget nyt i år bliver at prøve at nå Trolltungen

http://www.norwaytonowhere.com/a-guide- ... rolltunga/

Derudover et par dages kajak i skærgården ved den svensk/norske grænse, samt afslutning med foto-session i fuglefjedet på øen Runde

Alt efter vejret så rammer vi nogle af disse steder: Stavanger, Bergen, Lysefjorden, Rjukan,.. m.m.
trolltunga.jpg
trolltunga.jpg (132.03 KiB) Vist 522 gange
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Noia

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Altibox har åbnet for at man kan sende mail på port 25, det er MEGA AWESOME i stedet for at ens server skal snakke med et SMTP relay.. De er lige opgraderet til total cool dudes!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

En gang i mellem skal man også lige huske, at gøre en indsats i hjemmet. Så i dag har jeg hængt lidt vægdekorationer op i stuen:
IMG_0333.jpg
IMG_0334.jpg
IMG_0335.jpg
Den grimme lille baghøjttalere skal pilles ned, så indtrykket bliver mere stilrent.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:En gang i mellem skal man også lige huske, at gøre en indsats i hjemmet. Så i dag har jeg hængt lidt vægdekorationer op i stuen: Den grimme lille baghøjttalere skal pilles ned, så indtrykket bliver mere stilrent.
De er flotte, og friske farver på de to sidste, men hvorfor to så ens guitarer ?
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:
De er flotte, og friske farver på de to sidste, men hvorfor to så ens guitarer ?
Gul giver lidt mere sustain, imens pink er bedre til shred.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Så har jeg kraftstejlemer søgt PhD!

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

DUBTEMPLE skrev:
SustainerPlayer skrev:En gang i mellem skal man også lige huske, at gøre en indsats i hjemmet. Så i dag har jeg hængt lidt vægdekorationer op i stuen: Den grimme lille baghøjttalere skal pilles ned, så indtrykket bliver mere stilrent.
De er flotte, ...
Ja, de er flotte... det er en stueindretning, der kan få det til at krible helt i fingrene... :)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mike-air skrev:Så har jeg kraftstejlemer søgt PhD!
Fedt. Det overrasker dog ikke. Next logical step. [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

SustainerPlayer skrev:
Mike-air skrev:Så har jeg kraftstejlemer søgt PhD!
Fedt. Det overrasker dog ikke. Next logical step. [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Måske obvious set udefra, men indefra er det ikke altid så ligetil :)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Godt valg. Jeg er sikker på, du vil synes, det et fedt.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Er folk klar til Oscar-nat? :-D :party: :drunk:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ja jeg går i seng nu. Nat nat. [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Damn.. 3 dage senere, og jeg er kaldt til PhD-intervju (job-interview).. Havde ikke regnet med det gik SÅ stærkt!

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Mike-air skrev:Damn.. 3 dage senere, og jeg er kaldt til PhD-intervju (job-interview).. Havde ikke regnet med det gik SÅ stærkt!
Hvad ønsker du at skrive PhD om?

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Mr. Soundman skrev:
Mike-air skrev:Damn.. 3 dage senere, og jeg er kaldt til PhD-intervju (job-interview).. Havde ikke regnet med det gik SÅ stærkt!
Hvad ønsker du at skrive PhD om?
Den korte version er at det er automatisering af high-skill tasks via kunstig intelligens.

Her er et udklip fra den formelle beskrivelse:
udklip fjernet igen
Senest rettet af Mike-air tors 8. mar 2018 22:54, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det lyder sgu spændende

Jeg vil gerne glæde mig over en fed øver med bandet her til aften, og at de to presets, jeg havde lavet til formålet virkede over al forventning. Der var ingen effekter på, så selv om det var 100% digitalt føltes det fuldstændig som i gamle dage, hvor man bare kørte en guitar direkte i forstærkeren og spillede - Det var fee
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Så vil jeg glæde mig over, at jeg bilder mig ind, at jeg har lært at spille en rigtig blues walking bass... sådan noget er altså bare en fornøjelse :) (Jeg er dog ikke sikker på, om jeg gør det helt korrekt... :roll: )

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Mike-air skrev: ...
Den korte version er at det er automatisering af high-skill tasks via kunstig intelligens.
...
Okay - det lyder da spændende, hvis du skal ind og arbejde med kunstig intelligens også... God fornøjelse med det!

Måske kan du en dag løse mysteriet om, hvad bevidsthed er :)

Og så kan du måske hjælpe os andre med at forholde os til, hvorvidt homo sapiens' rolle som jordens hersker i fremtiden vil kunne blive truet af postbiologiske livsformer... :crystal: Nogle mener jo, at vores art går en dyster fremtid i møde pga. udviklingen af kunstig intelligens, der med tiden vil overhale os indenom og måske vælge at gå deres egne veje til ulempe for os... men der er også nogle der mener, at det principielt er umuligt med computerteknologi at lave noget der kommer i nærheden af hjernens komplekse funktioner, og at truslen derfor ikke nødvendigvis er så stor endda. Her kan det så være, at du kan komme ind i billedet med nogle "inputs", på et tidspunkt :wink: Det er jo ikke nemt for os andre uden de faglige forudsætninger at forholde sig til, hvad en computer i princippet vil kunne og hvad en computer i princippet aldrig vil komme til at kunne. Kan en computer nogensinde blive "levende" ligesom os?
Senest rettet af Mr. Soundman tors 8. mar 2018 00:18, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mr. Soundman skrev:
Mike-air skrev: ...
Den korte version er at det er automatisering af high-skill tasks via kunstig intelligens.
...
Okay - det lyder da spændende, hvis du skal ind og arbejde med kunstig intelligens også... God fornøjelse med det!

Måske kan du en dag løse mysteriet om, hvad bevidsthed er :)
Det at du er tilstede i dig selv ,... det der forsvinder fra din krop når du dør ,.. (ud over de mere lavpraktiske funktioner)

http://www.msn.com/en-gb/news/techandsc ... ocid=ientp

(jeg kalder det ånd)
/Dub

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Sorry DUBTEMPLE... jeg redigerede og skrev lidt videre på det forrige indlæg imedens du svarede. Det har dog ikke fået betydning ift. det du har skrevet - heldigvis.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mr. Soundman skrev:Sorry DUBTEMPLE... jeg redigerede og skrev lidt videre på det forrige indlæg imedens du svarede. Det har dog ikke fået betydning ift. det du har skrevet - heldigvis.
No problem :-)
/Dub

Nyt svar