Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Hugo »

Ham her sad jeg osse ca. 30 - cm fra. Da jeg var færdig med at knipse luntede han videre.
Vedhæftede filer
810_1862.jpg
810_1862.jpg (1.38 MiB) Vist 788 gange
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hugo skrev: tirs 27. jul 2021 22:25 Da jeg var færdig med at knipse luntede han videre.
Linselus :lol:
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Fun fact: Pindsvin er det eneste sted den såkaldte ‘pindsvine loppe’ lever.

Vi sad lige og snakkede om pindsvin idag - er der nogle der ved om deres pigge kan sætte sig fast i den/det som forsøger at komme for tæt på?

De er sku meget søde.

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

David / Hugo / DUBTEMPLE > I prøvede ikke at klappe den...? :wink:

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg vil glæde mig over, at jeg her til aften har hygget mig med at lave noget så moderne som at lave et beat - Det har jeg vist ellers faktisk aldrig gjort før :D
Jeg har investeret 666 kroner i Djævelens værk, aka en Akai MPK Mini MkIII, og det er sguda et sjovt legetøj :D

(Kunne også have været i nyt gear tråden, men glæden over beatet var større end glæden over grejet)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »



Faldt over denne inder på youtube.. Meget underholdende at følge med i tilblivelsen af hans frankenstein ladere :-D

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Mr. Soundman skrev: tirs 27. jul 2021 23:00 David / Hugo / DUBTEMPLE > I prøvede ikke at klappe den...? :wink:
Det er off-topic, men jeg GLÆDER mig over at jeg har rørt ved et pindsvin mange gange. De ruller sig bare sammen til en kugle, og rører man blødt stikker man sig ikke.
Mine katte kommer heller ikke galt af sted.
Kun dumme hunde får nogle gange pigge i snuden :lol:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

"gummi/latex/nitril" handsker. Det er godt nok en fed opfindelse.

Jeg har de spinkleste hænder i familien, så det er mig der skifter pærer, når de går i bilen. Udover at det er noget R**X*F**X**L**X** at komme til tingene, også selvom lygten er løsnet, så er det dejligt ikke at skulle skrubbe hænderne amok med sæbe efterfølgende.

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Lige siden jeg første gang blev introduceret for dem, har jeg nærmest ikke kunnet trække vejret uden. Det er næsten lige så god en opfindelse som støvsugeren, toiletrullen og lign. :thumbup:

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Den vedvarende lyd af klaverstrenge der hives op til en veltemperering med udgangspunkt i A=440hz. OK, det er faktisk lidt stressende at høre på, men jeg glæder mig over forventningen til resultatet. Og Lasse, der er en af mine venner fra kor, er vistnok DKs nyest uddannede klaverstemmer, og har sin debut med mit Hornung og Møller. Den slags er jo altid rart at kunne facilitere.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Glæder mig helt vildt på Maria Malmø's vegne:
https://gaffa.dk/anmeldelse/150775/anme ... brillerer/

Tidligere har jeg arbejdet sammen med hende om nogle af hendes første projekter (økonomi + markedsføring)... Og idag napper hun så lige 5 stjerner for sin EP i Gaffa.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Vildt. :shock: har lige brugt 9 min = 540 sek. altså 540 timer på at se det her :lol:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Nogle gange er det godt at blive udfordret... :)
Dragon Fire.jpg
Dragon Fire.jpg (244.12 KiB) Vist 573 gange
Det er en del af en reklame for at produkt jeg har fået lov at prøve, Eevee Production Suite.
Koster ellers $35 (220 kr.). Jeg fik det "gratis" af udvikleren, jeg skal bare lave en scene med det produkt, i eget tempo.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

:thumbup:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vetteberget besteget :)
Vedhæftede filer
20210822_125024-01.jpeg
20210822_125024-01.jpeg (3.61 MiB) Vist 518 gange
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Følelsen af at gå fra indbyggede prut-højttalere i samsung the frame, til at have genelec 6010A med sub. Det er ikke alverden, men det lyder sku godt. Er blevet ret glad for genelec 👍

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Imponerende sluse i Trollhättan ,. og et skib der tilsyneladende var bygget specielt til formålet 🙂
Vedhæftede filer
1629832128202_20210824_134453-02.jpeg
1629832128202_20210824_134453-02.jpeg (564.53 KiB) Vist 462 gange
/Dub

Medlemsavatar
bigdaddy
Forum Donator
Indlæg: 112
Sted: Århus

Indlæg af bigdaddy »

Focusrite.
Mit aldrende 18i20 mk1 har med tiden fået klistrede/fedtede knapper i pre sektionen, nej ikke fordi jeg er en gris, sikkert aldersrelateret - har bemærket de senere modeller er udstyret med metalknapper i stedet for gummi som mine.
Nå, bestilte nogle i Kina der dog var for klumpede og levede derfor videre med de fedtede bolsjer, indtil vi for nylig flyttede og mit lille hobby studie skulle opgraderes med nyt bord etc.
Kontaktede Focusrite i håbet om at kunne købe nogle nye direkte hos dem. Chattede lidt med Mark, der sendte min anmodning videre til sparepartsdrengene og dagen efter kom der besked om, at man desværre ikke brugte gummiknapper mere, men hvis jeg kunne leve med et sæt af metal, ville de da gerne sende mig et sæt uden beregning. Klasse.
(Det kan man desværre ikke sige om Skat/Post Nord, der forlanger en indbetaling på 162kr for at udlevere den lille konvolut: 2kr (!) i importmoms (toldværdi 9kr) og 160 til til gribbene i PN.)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Suk ja, tingene har ændret sig meget da 80kr grænsen forsvandt. Men rigtig god stil af Focusrite!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hald skrev: lør 28. aug 2021 20:06 Suk ja, tingene har ændret sig meget da 80kr grænsen forsvandt. Men rigtig god stil af Focusrite!
Jeg har tænkt på man burde lave nogle "købe-grupper" hvor man kunne samle sine mindre bestillinger af småting

Det kunne godt være i LM-regi ,... eller bare en del af os ,... eller helt andre interesse-fællesskaber

Kunne administreres via lukkede FB-grupper om ikke andet


Og god stil fra Focusrite ,.. godt med de posetive fortællinger :thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Glæder mig over et nyt sted at vende tilbage til, og med kajak uden tvivl næste gang, her er det dog et lille vandre-spor der blev fundet i går, den østlige skærgård i SE

20210831_110303-01.jpeg
20210831_110303-01.jpeg (426.73 KiB) Vist 344 gange
/Dub

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

DUBTEMPLE skrev: ons 1. sep 2021 17:42 Glæder mig over et nyt sted at vende tilbage til, og med kajak uden tvivl næste gang, her er det dog et lille vandre-spor der blev fundet i går, den østlige skærgård i SE


20210831_110303-01.jpeg
Smukke landsskabsbilleder du laver.

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

DUBTEMPLE skrev: ons 1. sep 2021 17:42 Glæder mig over et nyt sted at vende tilbage til, og med kajak uden tvivl næste gang, her er det dog et lille vandre-spor der blev fundet i går, den østlige skærgård i SE
Manner. Det ser lige pludseligt fristende ud at flytte til Sverige. Det må være et fristed uden lige. :peace:

Nyt svar