Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Hald »

the19thbear skrev: ons 28. apr 2021 20:25 Deep Rock Galactic som jeg er musikproducer og ene mand lyddesigner på har lige vundet spilprisen 2021!
Hurra
Sådan! :-D
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

the19thbear skrev: ons 28. apr 2021 20:25 Deep Rock Galactic som jeg er musikproducer og ene mand lyddesigner på har lige vundet spilprisen 2021!
Hurra
:thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nice
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Glæder mig over at jeg endelig er blevet tilbudt vaccine. Får et skud PzB d. 4-5 :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Havde konen med i Bauhaus i dag, og webshoppen sagde nogle af de ting vi skulle have ikke var på lager, andre ting var på lager, men kunne vi ikke finde i butikken. Mødte en ung service-gut der virkelig gjorde alt hvad han kunne for at hjælpe os, og ringede til chefen efter at have ledt alle steder, derefter gik han ud til vareindleveringen og fandt det vi skulle bruge, tilmed med et smil. Super service, lige nu ville jeg faktisk gerne have haft hans navn, en mail til deres afdeling med ros havde været på plads i denne situation.

Da vi så næsten var færdige fandt vi så pludseligt nogle af de ting der stod de ikke havde på lager, så vi kom faktisk hjem med alt det vi skulle bruge, og det kunne endda være i bilen selvom vi nok havde taget traileren med hvis vi troede de havde tingene.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Hald skrev: fre 30. apr 2021 20:39 Havde konen med i Bauhaus i dag, og webshoppen sagde nogle af de ting vi skulle have ikke var på lager, andre ting var på lager, men kunne vi ikke finde i butikken. Mødte en ung service-gut der virkelig gjorde alt hvad han kunne for at hjælpe os, og ringede til chefen efter at have ledt alle steder, derefter gik han ud til vareindleveringen og fandt det vi skulle bruge, tilmed med et smil. Super service, lige nu ville jeg faktisk gerne have haft hans navn, en mail til deres afdeling med ros havde været på plads i denne situation.

Da vi så næsten var færdige fandt vi så pludseligt nogle af de ting der stod de ikke havde på lager, så vi kom faktisk hjem med alt det vi skulle bruge, og det kunne endda være i bilen selvom vi nok havde taget traileren med hvis vi troede de havde tingene.
Trailer, Service, Harald Nyborg.... ind imellem savner jeg Jylland ;)
--
Robert

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Pastorius skrev: fre 30. apr 2021 23:04
Trailer, Service, Harald Nyborg.... ind imellem savner jeg Jylland ;)
Ja det er slet ikke så tosset, i dag kører vi ud med haveaffald i traileren og tager derefter i Jem og fix efter træ og skruer. :-D
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Hmmm... der står en trailer i indkørslen, der er mindre end 3km til Bauhaus, Silvan og Harald Skrald. Søborg er fint 😁
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Godt at være tilbage i skoven efter næsten 5 mdr ufrivilligt udelukkelse :)

Også selv om vild-grisene har været på besøg og pløjet plænen op flere steder :shock:

vildgrise.jpg
vildgrise.jpg (447.95 KiB) Vist 770 gange
/Dub

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Smittefar skrev: lør 1. maj 2021 09:23 Hmmm... der står en trailer i indkørslen, der er mindre end 3km til Bauhaus, Silvan og Harald Skrald. Søborg er fint 😁
…men service i en af de storkøbenhavnske discountbikse?
(Har selvfølgelig også en trailer som eksiljyde)
--
Robert

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Så vandt jeg ski i kategorien “best audio” for musik og lyddesign, spilprisen 2021. Jeg er glad gris.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

the19thbear skrev: lør 1. maj 2021 19:54 Så vandt jeg ski i kategorien “best audio” for musik og lyddesign, spilprisen 2021. Jeg er glad gris.
Dobbelt tillykke!

:banan:

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

the19thbear skrev: lør 1. maj 2021 19:54 Så vandt jeg ski i kategorien “best audio” for musik og lyddesign, spilprisen 2021. Jeg er glad gris.
Sådan!! Tillykke med sejren. 🎉🍾
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

the19thbear skrev: lør 1. maj 2021 19:54 Så vandt jeg ski i kategorien “best audio” for musik og lyddesign, spilprisen 2021. Jeg er glad gris.
Mere Tillykke ,... altid fedt at blive bemærket og værdsat :thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Jeg må nok hellere fortælle her i tråden, at jeg trodsalt fik lidt abonnenter foruden positive tilkendegivelser på facebook for mine rekonstruktioner, som vist på en facebookgruppe for middelaldernørder. Altid rart når ens passion bærer frugt :).

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

:thumbup:

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

the19thbear skrev: lør 1. maj 2021 19:54 Så vandt jeg ski i kategorien “best audio” for musik og lyddesign, spilprisen 2021. Jeg er glad gris.
Tillykke med det :party:

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Hov. Fandt ud af at jeg ved en fejl postede 2 gange (med forskellige tekst) at DRG vandt spilprisen for bedste lyd. Glæden gør åbenbart blind:)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

I'll allow it 😁 Tillykke
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

@Mike-air


Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Naboens sydafrikanske strudse, jeg kikker på dem ,... og de kikker på mig :-)

Lærte dem at kende da de engang forrige sommer overhalede mig på motorcyklen :shock:

IMG_20210513_153354154_HDR-01.jpeg
IMG_20210513_153354154_HDR-01.jpeg (513.04 KiB) Vist 587 gange
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Christoffer I. N. skrev: tors 13. maj 2021 19:46 @Mike-air

Utroligt sejt 👍👍

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Christoffer I. N. skrev: tors 13. maj 2021 19:46 @Mike-air

Syygt

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg har haft tre guitarer inde hos Mark i Java Guitars - Han er så vild - En håndværker, en kunstner ja, og hans kærlighed til instrumentet gennemsyrer alt hvad han laver.



Den 12-strengede er fra 70erne, jeg købte den brugt, og den viste sig at være pænt smadret, men Mark har sat den i stand, og nu spiller den bare lækkert igen. Raketten har fået masser af kærlighed, så den nu bare er et vildt racerhegn. Jeg havde egentlig allerede fået sat Rahbekken op for nylig, men så skiftede jeg stolen/vibratosystemet, og jeg var ikke helt tilfreds med, hvordan jeg selv havde fået drejet den ind Mark har gjort det helt perfekt.

Vi har vildt mange virkelig dygtige guitar Techs i DK, og det vil jeg glæde mig over. Mark er absolut en af de allerbedste.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

I mit hood har jeg denne tur som jeg aldrig bliver træt af :)

Go lørdag !!!


IM204E~1.jpg
IM204E~1.jpg (658.1 KiB) Vist 461 gange
IM6931~1.jpg
IM6931~1.jpg (705.56 KiB) Vist 461 gange
IMG_20~1.jpg
IMG_20~1.jpg (647.36 KiB) Vist 461 gange
IM62D3~1.jpg
IM62D3~1.jpg (245.19 KiB) Vist 461 gange
/Dub

Nyt svar