Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Sted: Fyn

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mr. Soundman »

SustainerPlayer> Den ser godt nok farlig ud! Hvad kan man med sådan en? Er det til at jage uindbudte gæster væk...? :shock:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mr. Soundman skrev:SustainerPlayer> Den ser godt nok farlig ud! Hvad kan man med sådan en? Er det til at jage uindbudte gæster væk...? :shock:
Nej - der plejer jeg bare at synge højt. Det virker på uindbudte såvel som indbudte gæster, hooligans, skovduer, myg og meget andet.

Her ses en anden model Greenbuster i aktion:

Kwern Greenbuster Pro II

EDIT: Fandt lige en med den samme model som min:

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nøøøørjjj - jeg kan se, den koster en del, men jeg mangler den jo vildt meget i mit liv - Vi har simpelthen så meget crap mellem gamle fliser, der ligger skævt. Den rigtige løsning er selvfølgelig at lægge alle fliserne om, men det der virker jo bare lige som en super løsning ind til det andet evt. sker.

https://www.bauhaus.dk/kwern-fliserense ... e-550.html
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

Øj - de har fået dem hos Bauhaus nu. Fedt. Det er et dansk firma - og hidtil har man kun kunne få dem hos småforhandlerne rundt omkring.

Jeg overvejede først, at det skulle være en "delemaskine" i familien. Men endte med bare at købe den. Jeg bruger den også hos mine forældre og til noget af grundejerforeningens areal.

Men man kan jo slå sig sammen med familie/venner/bekendte, der har samme udfordring. Man skal nok regne med, at man skal køre med den en 4-5 gange i løbet af en sæson afhængig af ens forhold og hvor meget urt man accepterer i fliserne. Sådan et sæt børster til en plovmand har holdt til en 1 1/2 sæson hos mine forældre og mig og grundejerforeningen.

Har ikke haft brug for den til is og fasttrampet sne endnu - men det kan den så også.

Nogle seje græstyper kan den have lidt svært med at fjerne - men alt andet går som en leg.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator

Indlæg af Smittefar »

Jeg så lige, den også kunne rydde sne - det tror jeg nu stadig er hurtigere på gammeldags facon.

Men det kunne da godt være, jeg lige skulle høre mine naboer, om det var noget vi skulle lave en fælles investering i. (Jeg kunne også prøve at høre konen, om vi bare skulle købe den, men jeg er bange for, der er større chance hos naboerne :D )

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

Går ud fra, at det er når/hvis det er blevet til is eller fasttrampet sne, at den gør en forskel. Men det har jeg ikke prøvet endnu.

Jeg har en almindelig fejemaskine, der når at fjerne det, inden det når så langt. :dollargrin:

Medlemsavatar
raoul
Medlem

Indlæg af raoul »

Når man vælger at betale det dobbelte i shipping på amazon af hvad selve produktet koster.
Fordi tid er dyrebart :)
Brugeren har deaktiveret sin konto

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator

Indlæg af Mike-air »

Lidt ananas i egen juice:

Idag fik vi tilgang til student-evalueringerne af vores machine learning kursus (som jeg har udviklet materiale og undervist ca. 30% af - holdkæft det var hårdt).

Og på tværs af alle parametre (en tilfredsheds-score fra 1-6) ligger vi med et gennemsnit > 4,5 på alle parametre, og hele 5,8 på de to vi scorer bedst på.

:-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

Billede

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tror jeg kan genkende en 4-6 stykker. Er det James Hetfield i sort forrest?

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

SSS-NAMES.jpg

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

5 blev det til. Fra venstre: 6, 7, 33, 37, 43

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

Christoffer I. N. skrev:5 blev det til. Fra venstre: 6, 7, 33, 37, 43
Det er bestået! :)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator

Indlæg af Smittefar »

ARRRHHH - Det er altså lidt skidt at misse Keith Richards og Eddie Van Halen på første række.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

Smittefar skrev:ARRRHHH - Det er altså lidt skidt at misse Keith Richards og Eddie Van Halen på første række.
Alder og musik/instrumentinteresse taget i betragtning synes jeg det er fint. Hverken Keith eller EvH har lavet noget relevant de sidste 31 år.

Hendrix er undtaget al aldersrelateret da han er total OG. :-P

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator

Indlæg af Smittefar »

Uhh - jeg synes godt nok Balance er et urimelig fedt album.

Keith Richards har aldrig lavet noget relevant

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator

Indlæg af Smittefar »

John Mayers guitar bliver restaureret af Martin (video)

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

Embedded her:

[instagram]B0yDTrbAzQl[/instagram]

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

^^ Cool - altid godt at se fagfolk i aktion ^^

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Der er så meget vi voksne ikke forstår

Jeg har før kastet op over Heino

Men jeg vil da godt glæde mig over den tyske folke-sjæl huser andet en skrå-rem og overskæg :-)

/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator

Indlæg af Mike-air »

Jeg har en Norsk kæreste som hører Scooter og Tysk Schlager musik :-D Så jeg er blevet immun.. Men det blev jeg vel allerede med en opvækst i Sønderjylland; her er det faktisk en blanding af cool og kikset at høre schlager til privatfest. Mest kikset dog. Hehe.

Men jeg har det personligt sådan at der er et rum til ALT musik. Alt musik har sin plads i verden, og er smuk på sin egen måde. Selv scooter.

Der er ikke noget musik jeg ikke kan lide, og hvis jeg siger noget andet er det fordi jeg skal spille karle’, som man siger i synnejylland.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mike-air skrev:Jeg har en Norsk kæreste som hører Scooter og Tysk Schlager musik :-D
Ooouuuchhhh :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Kærligheden tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt,.... som man siger :-)

Men lad endelig være med at nævne Zanger Rinus ,.. hvis hun altså ikke allerede HAR fået øje på ham :dollargrin: :dollargrin:

Senest rettet af DUBTEMPLE ons 7. aug 2019 21:42, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem

Var virkelig irriteret over, at kompasset i min telefon viste helt og aldeles forkert.

Prøvede at duckduckgo'e en løsning - og et af de første råd var at tage det magnetiske hylster af :oops: :dollargrin:

Ok - så et magnetisk hylster forstyrrer kompasset. Det er så noteret. :dollargrin: :roll:

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Kærligheden tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt,.... som man siger :-)
Eller som det blev sagt så rammende i Polle fra Snave (som jeg kan bekræfte er en realistisk gengivelse af Fyn efter at have boet der i 10 år):
"Føst så holder man a'... så holder man uuuj... og til sidst så holder man ve!"
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Nyt svar