Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Re: Tråden hvor alle kan brokke sig over hvad som helst!

Indlæg af Hugo »

Så skal du nok til "Rocketman" i Nordkorea :dollargrin:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Mike-air skrev:https://www.kennedyspacecenter.com/laun ... 20Launches

Ingen rocket launches imens vi er i Florida (13.-24.) :cry:
Hugo skrev:Så skal du nok til "Rocketman" i Nordkorea :dollargrin:
Mmmm jeg har nu hørt, at der også er en slags rocketman i Amerika... Han siger, at hans affyringsknapper virker bedre end den andens... Jeg tror, at hvis bare man tirrer ham godt nok, så kunne man nu nok få ham til at arrangere et festfyrværkeri... :party: :-D

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Graceville skrev:Efter 1945 og 4sound's untergang er det temmelig svært at bestille en jødeharpe hjem fra Thomann. Hvad pokker hedder sådan en ellers?
Ellers, hvis du gerne vil holde handlen i DK, så er det standardvare i de butikker der stadig eksisterer. Her er første ikke-thomann hit på google: https://www.drumcity.dk/produkter/6538- ... oedeharpe/
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Mr. Soundman skrev:
Mike-air skrev:https://www.kennedyspacecenter.com/laun ... 20Launches

Ingen rocket launches imens vi er i Florida (13.-24.) :cry:
Hugo skrev:Så skal du nok til "Rocketman" i Nordkorea :dollargrin:
Mmmm jeg har nu hørt, at der også er en slags rocketman i Amerika... Han siger, at hans affyringsknapper virker bedre end den andens... Jeg tror, at hvis bare man tirrer ham godt nok, så kunne man nu nok få ham til at arrangere et festfyrværkeri... :party: :-D
Hehehe noget siger mig det er det stabile geni i tænker på her..

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Smittefar skrev:Manflu

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
OK, jeg opdaterer lige denne post fra 22/1. Jeg er stadig nede 2½ har jeg nu været kørt stort set tværs over. Det kommer og går meget i bølger. I går var OK, jeg fik endda lavet lidt vigtigt og meget presserende arbejde, men sidst på dagen gik jeg bare totalt dødskold. I dag har jeg sovet på sofaen mellem sofa og morgenmad. ARRRRGGGHHHH hvor er jeg træt af det. Har været til lægen. Meldingen var "Sejlivet bronkitis, jeg kan ikke rigtig gøre noget for dig".
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

f*ck hvor træls

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Nedern. God bedring Smittefar(e).

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er virkelig virkelig træls

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

I min verden er bronkitis lige 2-3 trin over manflu i graden af alvor. Rigtig god bedring!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Tak
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Fik slet ikke læst, at det var bronkitis. Det er jo super nedern. Mere god bedring!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ej Smittefar det lyder godt nok træls, god bedring til dig.. :(
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

De har castet ham fimsefætteren fra Twilight til at spille Batman...
http://soundvenue.com/film/2020/02/matt ... est-397276
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Spacex udsætter starlink opsendelse for anden dag i træk, og idag havde det bare passet perfekt til at jeg kunne filme det fra 12. Etage på Hotellet :-( Imorgen har vi andre planer.

Og jeg fatter ikke helt hvorfor de gør det- vinden blæser 0 m/s, solen skinner og der er skyfri himmel. Pt. Er klokken 8:51 og planlagt opsendelse var 10:25. Håber de ombestemmer sig i sidste øjeblik (hvis det da er muligt) og gør det idag alligevel.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Hald skrev:De har castet ham fimsefætteren fra Twilight til at spille Batman...
http://soundvenue.com/film/2020/02/matt ... est-397276
Ejforfanden. Jeg skal høre på det lort i månedsvis nu fra min Twilight-fan-kæreste. Nu skal jeg forberede mig på at se Twilight og Batman på samme tid. Må hellere tage brækposer med.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Mike-air skrev:Spacex udsætter starlink opsendelse for anden dag i træk, og idag havde det bare passet perfekt til at jeg kunne filme det fra 12. Etage på Hotellet :-( Imorgen har vi andre planer.
Det er godt nok nitte når du er så tæt på. :(
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hald skrev:
Mike-air skrev:Spacex udsætter starlink opsendelse for anden dag i træk, og idag havde det bare passet perfekt til at jeg kunne filme det fra 12. Etage på Hotellet :-( Imorgen har vi andre planer.
Det er godt nok nitte når du er så tæt på. :(
Ja helt vildt. Jeg har været utrolig fascineret af den slags siden jeg var kneit, så det ville være en lille drengedrøm at se.

Håber de udsætter igen til Onsdag eller Torsdag hvor vi rent faktisk skal på kennedy space center :-D havde været awesome at se det tæt på..

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Fandme en fesen straf for at stjæle fra de svageste i samfundet:
https://www.dr.dk/nyheder/indland/milli ... l-i-65-aar

Medlemsavatar
MarkBass
Forum Donator
Indlæg: 358
Sted: Nyborg

Indlæg af MarkBass »

Ja, specielt fordi man har fornemmelsen af, at hun har gemt nogle af pengene..

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2918
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Mike-air skrev:Fandme en fesen straf for at stjæle fra de svageste i samfundet:
https://www.dr.dk/nyheder/indland/milli ... l-i-65-aar
Helt enige! Det er komplet vanvittigt, at man kan stjæle så mange penge, “leve livet” i mere end 25 år, og så modtage en så lille straf. Det giver slet ikke mening! Men, det er jo langtfra første gang, at den slags er sket - uden den store konsekvens.

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

6 år. Hold da op. Gad vide hvad ledelsen i Danske Bank , så , bliver idømt.. Man kan jo umuligt undgå at vide at man hvidvasker for krimminelle, når en estisk filial omsætter for, tæt på, 1500 milliarder kr. Fra at banken normalt har en samlet omsætning på mellem 25-30 milliarder kr.

Det tror da pokker at IS har så gode økonomiske betingelser. Og at man ikke kan få bugt med narkohandel.
Jeg er nu bange for at jeg mister tiltroen til vores såkaldte " uafhængige " retssystem.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Retten bliver jo nød til at dømme inden for straframmen og præcedens.

Hvis straframmen skal ændres, så skal de kære politikere på banen.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Tjo. Hendes alder og forfatning taget i betragtning, så er det vel ok. Hvad skulle en fængselsstraf dog hjælpe. Jeg har aldrig forstået det der retsfølelse, da det kan være en meget elastisk størrelse som peger mod umenskeliggørelse af et individ. Lige der vil jeg give hende ret i, at hun er en del af en systemisk fejl. Så skal 'Viskalikkehavealtdetkonrol-Anders Fogh' vel osse (lige ud af min retsfølelse) have en tur i brummen.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Der forsvinder posts, folk skriver en post og vælger så at fjerne den eller indholdet igen. Jeg glæder mig egentlig nogle gange over at de opslag ikke er her længere, for der er ofte en grund til at de fortryder.

Men så snart man har trykket "Send svar" har det allerede ramt folk der læser med, man skulle nok stoppet et skridt før. Personligt havde jeg på den sidste jeg har opdaget, allerede skrevet et svar, skrevet det om, kigget på det et stykke tid, hvorefter jeg valgte ikke at poste det da det ikke gav nogen positiv værdi.

Argh nu blev det her opslag jo knap nok brok...
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Heh, ja det er provo når folk sletter deres posts igen. Træk lige vejret, læs det igennem igen, inden I poster.. :)

Nyt svar