Nogen der gider lege med PS3 med mig?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Doc Noiz
Medlem
Sted: Kjøvenhavn

Nogen der gider lege med PS3 med mig?

Indlæg af Doc Noiz »

Nogen der spiller PS3 og som vil være venner med mig? Er altid klar på at game. I øjeblikket tripper jeg over det nye SSX snowboard spil. Hvem vil med ud og løbe ned af mount everest sammen med mig? Add mig: Maegin2009
~ BEHRINGER - Because You're Worth It! ~

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

hey Doc. Jeg får lige added dig, dog spille jeg mest fps spil (BF3/call of duty) men kan nok lokkes til andet også :)

EDIT: Jeg ved Hr. Furland også er erfaren PS3 gamer :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Mikkel_J
Medlem

Indlæg af Mikkel_J »

Jeg er også klar til enhver tid!

mixolydisk er mit PSN-brugernavn

Jeg har SSX i et par uger, men var dog så slemt skuffet over dets manglende multiplayerfunktioner at det hurtigt røg ud af døren igen. Ellers er der sådan noget som Battlefield 3, og for nyligt PSN-versionen af Castlevania, som jeg faktisk synes er ganske glimrende.
Mikkel Juul Jensen

Medlemsavatar
Doc Noiz
Medlem
Sted: Kjøvenhavn

Indlæg af Doc Noiz »

@ Tue. Hey. Hvad hedder du derinde. Har fået en anmodning fra japan og usa. Jeg spiller ik så meget shooterspil på ps3. Kun på pc med mus og tastatur. Men adventure, rpg, bilspil, fifa fodbold og snowboard synes jeg er fedt på ps3. Evt AC multiplayer.

@ Mikkel. Jeg synes nu at multiplayerdelen fungerer ret godt i ssx deadly descents. Fungerer fint at man kan køre mod den andens ghosts så man undgår lag og man stadig kan game mod sine venner selvom man ikke er online samtidig. Desuden kommer der multiplayer splitscreen i næste update, så man kan spille mod hinanden i realtime hjemme i stuen.
~ BEHRINGER - Because You're Worth It! ~

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

haha, ja hvad er det nu? T.Find ( som i tue find) tror jeg? Jeg finder lige ud af det imorgen, min kone optager tv'et :doh: :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
jacobe
Medlem
Sted: Skåne, Sverige

Indlæg af jacobe »

Spiller hverken SSX eller egentlige shooterspil, men elsker til gengæld et godt ræs i enten GT5 eller Formula 1 Championship Edition. PSN-navn: jacobextreme
Jeg ved hvad jeg taler om... jeg har selv læst det på Gearslutz!

Nyt svar