Selv er jeg 16 år gammel og bestemt ikke prof., men jeg nyder at indspille musik med mit meget sparsomme udstyr, og har en fin hobby med det.
Fortæl lidt om jer selv.

Dato lør 16. jan 2021 13:30
Indlæg af Kristofferb »
Indlæg af Claus Flid »
Indlæg af Morten Hjort »
Hedder du så ikke Michael, havde Malene på sang, og I blev signet på Mega?biller skrev:- i 97 dannede jeg Cometz og røg hovedkulds ind
i den kommercielle verden.
Indlæg af Bo Schrøder »
Det havde jeg helt glemt du fortalte, det er virkelig lækkert. Til lykke med det Bo, det er bare det bedste at gøre.Bo Schrøder skrev:Jeg har fået det nødvendige økonomiske råderum
til at kunne leve min gamle drøm ud - og bare sidde og lege
og lave noget fedt musik.
Så jeg er gået ned i tid på jobbet, og arbejder nu kun 3 dage om ugen.
Resten af tiden bliver brugt i studiet.
Yep det er mææh .. :spin:Hedder du så ikke Michael, havde Malene på sang, og I blev signet på Mega?
Haha..... vi var signet derinde samtidig, hvor jeg havde Plazma kørende.biller skrev:Yep det er mææh .. :spin:Hedder du så ikke Michael, havde Malene på sang, og I blev signet på Mega?
Indlæg af david mondrup »
TillykkeKristofferb skrev:Jeg vil gerne rette min alder til 17 nu.
Åh jo, gode gamle Maurice.........hahahabiller skrev:DING DONG DING today im getting married,
var det ikke sådan det var og Maurice som præst :whip:
Indlæg af Sangerinden »
Kristofferb skrev:Jeg vil gerne rette min alder til 17 nu.
Indlæg af rasmus nørregaard »
Indlæg af Søren Sømand »
Indlæg af Sangerinden »
Søren [niehans.dk] skrev:VIDSTE I AT?
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/ _/_/_/_/_/_/_/_/_/
Jeg har været svømmer, Jeg hader karry, Jeg aldrig har prøvet at springe i faldskærm, Jeg elsker matematik, Jeg ikke kan spille trommer, Jeg har en far som faktisk tror han er stærkere end mig, Jeg ikke synes det er pinligt at snakke med folk i toget jeg ikke kender, Jeg er meget utålmodig, Jeg tror på alt hvad folk fortælle mig, Jeg tror på gud, Jeg har en sort humor og at jeg faktisk bedst kan lide varme pandekager.
Hm, har du overvejet om der er en sammenhæng?Søren [niehans.dk] skrev:min noget usammenhængende og meget trættende tendens til at gentage meget korte men utrolig irriterende sætninger. Jeg har arbejdet som elektriker ...