Det lyder interessant, men nok primært hvis man har med spil at gøre. 30 minutter. Jeg har ikke set videoen.
Fra beskrivelsen:
Square Enix's Sadjad Siddiq presents a new system that automatically extracts features from existing recordings of granular sounds, like the sound of rain, the sound of running water or the sound of falling debris.
Dato søn 24. jan 2021 01:37
GDC 2017 - Data driven granular synthesis for video games
Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Indlæg: 33681
- Sted: Hørsholm
Gå til
- Forum
- ↳ FAQs
- ↳ Ordbog
- ↳ Udstyr
- ↳ Akustik
- ↳ Monitors
- ↳ Indspilning
- ↳ Mixing
- ↳ Mastering
- ↳ Logic Pro
- ↳ Mac
- ↳ Synth
- ↳ DIY
- ↳ Branche
- ↳ Computer & Software
- ↳ Andet Udstyr & Lydteknik
- ↳ Branche & Teori
- ↳ Studiebygning & Akustik
- ↳ Live Lyd & PA
- ↳ AV Produktion
- Annonceringer
- ↳ Markedspladsen
- ↳ Sælges
- ↳ Købes
- ↳ Gruppekøb
- ↳ Bortgives
- ↳ Ydelser tilbydes
- ↳ Ydelser søges
- ↳ Arrangementer
- ↳ Lokaler
- ↳ Din Musik
- ↳ Blogs
- Metaforum
- ↳ After Party
- ↳ Backstage
- Lydmaskinen
- Alle tider er UTC+01:00
- Slet cookies
- Privatliv
- Vilkår
- Kontakt os
Udviklet af phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Dansk oversættelse & hjælp
Design by Lydmaskinen / PlanetStyles. Custom icons by Sergei Kokota
Dansk oversættelse & hjælp
Design by Lydmaskinen / PlanetStyles. Custom icons by Sergei Kokota