Vigtig video om Behringer

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
AvS
Medlem
Sted: Valby

Vigtig video om Behringer

Indlæg af AvS »

En vigtig video af Benn Jordan, som handler om Behringers vanvittige opførsel:

Jeg har selv boykottet Behringer for lang tid siden, netop pga. deres gentagne usympatiske og hæslige opførsel. De opererer sikkert inden for lovens rammer, men man kan jo sagtens være et røvhul uden at bryde loven.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Klamt selskab.

Medlemsavatar
Tweed
Medlem
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Ja, har også fulgt med i mange debatter. Deres etiske standard er bestemt problematisk. Meget endda. At mr Behringer så bliver så fornærmet hver gang, gør det endnu værre...

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det mest latterlige er hans fornærmelse ,.. samt hans falske løfter om donationer ,.. osv

Han har helt klart et problem med sin personlighed

Men lad os huske, at f.eks. Mackie, der spillede den store offerrolle grundet MX8000,.... selv stjal en af deres Monitorer på samme måde

Jeg køber glad brugte BCF2000 stadig ,... samt kunne også godt fristes af en Crave ,.... om ikke andet brugt til 750 kr :dollargrin:

Deres krydsfelter, samt RX1602, Bass V-amp Pro, m.m. har også været trofaste slidere,.... ADA8000 også med lidt forbehold

Men det er også det, ville aldrig købe noget af dem der var afhængig af opdateringer, eller representerede en stor værdi der kunne gå tabt når reperation ikke vil være mulig ,... men sådan er det med andre firmaer også
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Derimod har jeg haft et rimeligt dyrt Keyboard fra hæderkronede Yamaha, (EX5), som fejlede få år gammelt ,.. rep utopisk IRL ,.. de vendte røven til

Måske er dette i virkeligheden mere umoralsk ,... ja ,... det syntes jeg faktisk det er

Der kunne have stået Roland eller noget andet fint på kassen også
/Dub

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Jeg er med på, at Behringer er nogle røvhuller, men hvorfor trækker han grænsen ved det midikeyboard der? Hvordan adskiller det sig fra alle de andre produkter, de har kopieret 1:1? Mixere fx.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Egentligt havde han en del posetivt at sige om Behringer også, så man kan godt få den tanke at han nok mest bare er sur over at han blev forbigået mht til donation fra Uli
/Dub

Medlemsavatar
mcpersso
Medlem
Sted: Jylland

Indlæg af mcpersso »

mikkels skrev:
fre 18. dec 2020 18:12
Jeg er med på, at Behringer er nogle røvhuller, men hvorfor trækker han grænsen ved det midikeyboard der? Hvordan adskiller det sig fra alle de andre produkter, de har kopieret 1:1? Mixere fx.
Er det ikke fordi det er et produkt der stadig er i produktion ?
mvh

Peter Persson
--------------------------------------

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

Et par dage senere kom denne opdatering:

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist

Indlæg af Holger »

Wow, Behringer graver deres hul dybere og dybere...

Medlemsavatar
Tweed
Medlem
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Ja, det skal jeg da lige love for. Det er latterligt!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det skulle jo være ubegribeligt dumt, og et selvmål af dimensioner, hvis de kører videre med at nævne
specifikke firmaer uden at kunne underbygge påstanden,... jeg tænker der dukker mere info op

Meget mulig Uli er et dumt svin, eller har en brist, men det der antydes her ville være 100 pct imod deres
egne interesser

Jeg tror ikke at han er idiot :-)
/Dub

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist

Indlæg af Holger »

Jeg tror han har troet han kunne slippe afsted med det. Nu brænder lokummet, så først kommer de bizarre undskyldninger og siden kommer flere vedr. Covid-19 + et lamt "bevis" om at tingene snart er på vej.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Den første video var allerede ret rystende, men den her nye follow-up havde jeg ikke set. Tak for det link.

Og ja, man skal da passe på med hvad man stoler på på nettet, men jeg synes den fyr har så lødig en måde at præsentere de her problemer på, at jeg har valgt at stole på ham. Så nu sidder jeg og stirrer sært på den smule behringer-gear jeg trods alt har.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Peter
Medlem
Sted: Kbh

Indlæg af Peter »

Lader til at det hele er én stor konspirationsteori

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist

Indlæg af Holger »

Paid actor. Bemærk hvordan denne “Vladimir” i sydamerika siger tysk “Jah” mellem ordene, Uli i forklædning. 😁

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Indlæg af Pastorius »

Holger skrev:
man 21. dec 2020 08:58
Paid actor. Bemærk hvordan denne “Vladimir” i sydamerika siger tysk “Jah” mellem ordene, Uli i forklædning. 😁
Du mener ikke det er en naturlig sydamerikansk accent?
--
Robert

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Pastorius skrev:
man 21. dec 2020 09:00
Holger skrev:
Han nævner også hvad navnet på den sydamerikanske distributør er ,...

Samt henviser til at han allerede skrev om det på FB forlængst

Hvis nogen gider så er det vel bare at google sig frem til hans fulde navn, og checke hans FB-side bagud ?

(jeg har noget andet på tapetet i dag)
/Dub

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist

Indlæg af Holger »

Pastorius skrev:
Holger skrev:
Haha godt tænkt, jo hvis man kender lidt til historien efter WWII? 😬

Nå, nu må jeg hellere stoppe, hvis jeg ikke skal lægge kakkelovnen til et civilt søgsmål.

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

Et opslag på Facebook fra februar 2020 - skal vist have pudset mit brasilianske af. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

dormin skrev:
man 21. dec 2020 09:26
Et opslag på Facebook fra februar 2020 - skal vist have pudset mit brasilianske af. :)

Tak Dormin !!!

Spansk > Dansk
Music Tribe + ProShows doarão Synthesizers til mindre foretrukne enheder:
Efter eller vores projekt til formidling af brugen af ​​synthesizere i Brasilien og med det formål at give adgang til musik i mindre ugunstige år registrerer vi enheder / organisationer, der arbejder med musik i sociale projekter i underprivilegerede samfund. I en fælles kampagne, ProShows med Music Tribe, laver vi 100 Behringer-synthesizere til disse enheder. Hvis du ikke ønsker at ansøge om organisationer af denne type, bedes du informere os via e.mail roger@proshows.com.br
/Dub

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Indlæg af Pastorius »

Holger skrev:
man 21. dec 2020 09:12
Pastorius skrev:
Holger skrev:
Haha godt tænkt, jo hvis man kender lidt til historien efter WWII? 😬

Nå, nu må jeg hellere stoppe, hvis jeg ikke skal lægge kakkelovnen til et civilt søgsmål.
Se, lige den vinkel overvejede jeg også at antyde ;)

Anyways, uanset om det skulle være en helt legit video og person, så er det fuldstænding underordnet. Det hele er håndteret ualmindeligt amatøragtigt fra Behringers side. Og et facebookopslag viser jo ikke noget om at der rent faktisk er udelt noget som helst, eller hvorfor de samarbejdspartnere som blev nævnt af Behringer, ikke kender til donationer.
--
Robert

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Såvidt konspirations-teorierne ,.. lad dem da leve for dem der har behov derfor

Det mest interessante i den tråd her er vist det psykologiske behovet for at bitche Behringer

Fint nok man ikke selv bryder sig om mærket, det er blot et synspunkt

Men tilsyneladende søger man så at eksponerer skam over på os der ikke skammer os over at eje og købe Behringer

Når man ikke selv er glad, så skal andre jo helst heller ikke have lov, vel ?

Herudover det evige behov for at føle sig krænket, og mangler man selv noget, så gerne på andres vegne
/Dub

Medlemsavatar
Casperlyd
Forum Donator
Sted: Hobro

Indlæg af Casperlyd »

Endnu en update blev lagt op inat.

Cubase Pro 10.5 - RME Fireface 800 mm. - Adam P33a

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Jeg synes at det er ærgerligt at den sag tager så meget fokus. Det har fra start af været meget spekulativt om der overhovedet var noget at komme efter, og jeg kan med 100% ærlighed sige at jeg personligt, ikke har brugt ét sekund på at tænke mere over det, netop pga. så meget tvivl omkring det.
Jeg synes at det værste, og mest skræmmende, er Behringers søgsmål mod brugere på gearslutz.com, som han skøjter lidt for hurtigt over, efter min mening. Tænk hvis man en dag fik en email fra Behringer, eller et andet stort firma, hvor man bliver sagsøgt fordi man har skrevet noget negativt om deres produkter i en post her på lydmaskinen! Uhyggeligt og vanvittigt at et kæmpe firma går efter individuelle personer på den måde, ligesom sagen med Kirn.

Nyt svar