Jesús Molina + Roni Kaspi

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Jesús Molina + Roni Kaspi

Indlæg af Holger »

Han er sgu vild

Og nogle vilde drummers han hooker op med, hende her er fandme tight og kun 21 år - Roni Kaspi

Ikke lige min stil af musik normalt, men det er virkelig dygtige musikere.

Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Sted: Kongens Lyngby

Indlæg af Seskho »

Det går pænt stærkt

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

Her er numret med komponisten og band
Tjek >Chik ud han er en meget alsidig musiker

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Lækkert. Kender ham godt (lidt).

Der er klart noget musikalsk onani over de der Jesús ting, især pga. uptempoet.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Jeg hører en del Jazz-fusion og Molina er helt klart en af de bedste opdagelser jeg har haft de sidste par år :-) - desværre er hans plader lidt kedelige.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Indlæg af Pastorius »

K-Bee skrev:
ons 9. dec 2020 13:46
Jeg hører en del Jazz-fusion og Molina er helt klart en af de bedste opdagelser jeg har haft de sidste par år :-) - desværre er hans plader lidt kedelige.

Nu drifter jeg lige off-topic her, sorry, men sådan har jeg det med rigtig meget Jazz-fusion efterhånden. Jeg kan ikke helt sætte fingren på problemet, men vi bevæger os et sted i nærheden af at musikerne er blevet for dygtige og musikken for perfekt eller også er den for velkomponeret og struktureret. Der er for lidt kaos og for meget overskud. Der mangler ind imellem noget grimt for at bryde idyllen og skabe en kontrast.

Det er vildt imponernede at se og lytte til i korte glimt på youtube etc. og live kan jeg også godt holde interessen fanget, men jeg får ingen musikalsk oplevelse ud af at lytte til det i længere tid. På alle de objektive kriterier jeg kan finde på, er det nye bedre og mere gennemarbejdet, med det kilder ikke de rigtige steder.

Måske er jeg bare ved at blive for gammel.
...jeg ville elske at blive modbevist og finde ud af at det bare er fordi jeg lytter til de forkerte ting.
--
Robert

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

Chick Corea bandet hviler mere i musikken -- og en imponerende jam han har med publikum
det er i sandhed musik for musikere ( det var sådan man beskrev det i de goe gl dage

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

derermusikanten000 skrev:
ons 9. dec 2020 14:21
Chick Corea bandet hviler mere i musikken -- og en imponerende jam han har med publikum
det er i sandhed musik for musikere ( det var sådan man beskrev det i de goe gl dage
Corea tåler ingen sammenligning. Han er uden tvivl min yndlingspianist....fra Scarlatti til Return to Forever. He knows his s*it :-D

Nyt svar