Public Enemy are to release a new album on Def Jam this September.

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar

Medlemsavatar
the green 9
Medlem
Sted: oddesund

Indlæg af the green 9 »

ja, det var de.. jeg ved ski ikke om de stadig er det..

.... brb, smutter lige i kælderen for at se om jeg kan finde min ja-hat, det var vist der jeg så den sidst.
- the green 9

100% er ikke altid nok :-(

https://www.facebook.com/Mycelium-Moss- ... 4921821212

Medlemsavatar
LarsRøv
Medlem
Sted: Dopenhagen

Indlæg af LarsRøv »

De er stadig for seje, og Rick Rubin er sej og jeg tror at beastie boys er med på og nas og et par legender oveni. Så smut lige ned i kælderen og tag ja hatten på og læg klaphatten. ;) Fight the power!
Selv raket videnskab er ikke raket videnskab!

Medlemsavatar
the green 9
Medlem

Indlæg af the green 9 »

Er Rick rubin producer på den?
- the green 9

Medlemsavatar
LarsRøv
Medlem

Indlæg af LarsRøv »

Det er ham der har signet dem tilbage til def jam. Hvorvidt han også producerer den, mon ikke?

Medlemsavatar
octo
Medlem

Indlæg af octo »

Det er vel Bomb Squad, ligesom det altid er, der producerer? Rubin var kun executive på deres tidlige albums og forlod i øvrigt Def Jam i '87-'88. Deres succes kan man vist mere kalde et produkt af Bomb Squad og Def Jam (post-Rubin).

Medlemsavatar
the green 9
Medlem

Indlæg af the green 9 »

octo skrev:
fre 25. sep 2020 17:17
Det er vel Bomb Squad, ligesom det altid er, der producerer? Rubin var kun executive på deres tidlige albums og forlod i øvrigt Def Jam i '87-'88. Deres succes kan man vist mere kalde et produkt af Bomb Squad og Def Jam (post-Rubin).
ja, det var osse derfor jeg studsede over at Rubin skulle producere dem....

Nå, jeg smider den på om lidt.

edit : det var desværre lidt ala hvad jeg frygtede... jeg smider hatten i kælderen igen.
- the green 9

Medlemsavatar
LarsRøv
Medlem

Indlæg af LarsRøv »

jeg syntes det var rick der havde fået dem til at signe tilbage. men det er vist bare en løgn historie.
kun executive producer, på det første album fair nok.
nå, men de er stadig seje og rick er også sej og det er jeg ikke ;)

Medlemsavatar
octo
Medlem

Indlæg af octo »

Public Enemy er bestemt legendariske og seje. Personligt har jeg ikke store forventninger til en ny plade fra dem, men heldigvis kan man sætte så meget andet godt på med dem :).

Rick Rubin er efterhånden totalt hit or miss hvis du spørger mig, men han er bestemt legendarisk på sin helt egen måde. Og sej, haha. Han er bare blevet alt det han selv hadede i begyndelsen af sin karriere...

Nyt svar