Hjælp til BA-undersøgelse

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Default avatar
lmaartensson
Medlem

Hjælp til BA-undersøgelse

Indlæg af lmaartensson »

Hey Lydmaskinen!

Jeg skriver på nuværende tidspunkt min BA i Medie- og Sonokommunikation på Sonic College. Min bachelor belyser hvordan og hvorledes der ses et behov for fagtekniske uddannelser på det auditive marked..

Til dette har jeg lavet et spørgeskema og såfremt du arbejder med lyd på enten fuldtid, deltid eller freelance basis, så må du meget gerne give undersøgelsen et skud, og hjælpe mig i min research! Som tak for hjælpen får du god karma! <3

På forhånd tak :)

https://forms.gle/g9c6mvzjUq2NsP7j6

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Bare den karma ikke er et adelsmærke til meget af den arbejdsudbuds tvangstanke/plat-ugleri, som driver erhvervs skolernes forsøg ud i dette? Der er i min optik en væsentlig overproduktion af personager, med for tyndt udsmurte kvalifikationer, der lider under tidens mantra om en kraftig nedprioritering af faglige identiteter i egentlige liniefag.

--sd

Default avatar
lmaartensson
Medlem

Indlæg af lmaartensson »

Jamen jeg er kun glad for, at du har en kritisk holdning til emnet.
Hvis ikke du allerede har det, så må du gerne deltage i min undersøgelse, så jeg kan få et mere nuanceret billede af de adspurgte. :)

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

lmaartensson skrev:Jamen jeg er kun glad for, at du har en kritisk holdning til emnet.
Hvis ikke du allerede har det, så må du gerne deltage i min undersøgelse, så jeg kan få et mere nuanceret billede af de adspurgte. :)
Jeg har været der!

--sd

Nyt svar