Sound Field - musikanalyser og andet
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Sound Field - musikanalyser og andet
Lidt lignende Vox Earworm serien, som kan ses her:
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=16&t=79013
Her er nyeste Sound Field video, om musikalske trends i Billboard hits fra de sidste par år. Går ganske meget i dybden.
Det ville være dejligt hvis de skrottede den elendige skype/streaming lyd på stemmerne.
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=16&t=79013
Her er nyeste Sound Field video, om musikalske trends i Billboard hits fra de sidste par år. Går ganske meget i dybden.
Det ville være dejligt hvis de skrottede den elendige skype/streaming lyd på stemmerne.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
A Tribe Called Red om musik for indfødte amerikanere/canadiere, at blande Pow Wow med elektronisk m.m.
Ganske interessant, nu det er musik og kultur jeg ikke kendte iforvejen.
Ganske interessant, nu det er musik og kultur jeg ikke kendte iforvejen.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
Om Blues, kultur/oprindelse, og indflydelse på andre genrer. Som altid interessant.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
De seneste videoer fra Sound Field. Har ikke fået dem set endnu, men de bliver alle set, da det plejer at være gode analyser der er til at forstå.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
Om K-Pop. Bliver hurtigt alt for teknisk til mig.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
Om Dubstep:
Grinern det i starten med Bassnectar koncerten. Jeg erindrer Holger skrive noget i retningen af, at han ikke kunne høre forskel på Metro-natarbejdet og Swedish House Mafia's koncert i Forum.
Grinern det i starten med Bassnectar koncerten. Jeg erindrer Holger skrive noget i retningen af, at han ikke kunne høre forskel på Metro-natarbejdet og Swedish House Mafia's koncert i Forum.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
Om metro-musikanter i New York, Music Under New York m.m.:
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
LA Buckner fortæller om hans liv som trommeslager:
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
Og også en om Nahre Sol. Nok det mindst interessante afsnit indtil videre. Hun er bestemt spændende, jeg får bare ikke det store ud af videoen..
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
Om Indie. Som vanligt er det lige dele om musikken, som om den kultur dem de nu snakker med kommer fra og lever i. I dette tilfælde centrerer de sig om Indie scenen i Alaska.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
Det har været sparsomt med afsnit i løbet af i år. Her er de 3 seneste, som jeg ikke har set.