Tænker at lade andre producere min næste plade...Hvem??

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Daniel Tuladhar
Medlem
Indlæg: 123
Sted: Denmark

Tænker at lade andre producere min næste plade...Hvem??

Indlæg af Daniel Tuladhar »

Jeg har lige indspillet 16 numre til min næste plade, det er guitar og sang. Guitaren er standart lidt rusten, har altid været mere dedikeret sangskriver end aspirerende guitarist. Vocalen er ok, skal lige pudses op. Her tænker jeg med en mappe fyldt med over 50 sange, om jeg kunne spare tiden ved at lade en person overtage min project mens jeg arbejder videre med de sange der stadig mangler. Penge har jeg nu aldrig tjent på musikken, men det er nu heller ikke det der er drivet. Så med en lidt minus på kontoen og en halv optimistisk hjerte tænker jeg er der nogen der kender en eller anden der kan producere en plade til billige penge. Jeg søger nok mest en multi instrumentalist der har fingerne skruet godt sammen, og mest af alt har en rolig sind. Så hvis i derude kan skrive hvem i ville vælge, eller hvem jeg ikke har råd til, men bør tjekke ud så skriv gerne. Så vil være meget taknemmeligt.

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Hejsa. Der er jo en del producere her, men hvad er det precist du lokker med ?
Kunne du evt poste et par af dine bedste numre her ?

Saa kan du se om der er nogle her der viser noget entusiasme, og evt grundlag for forhandling/kontakt.

Edit:
Med koncentreret coaching og et bedre mix/produce, kunne det her godt blive ret fedt:
MorningDew:

Nyt svar