Lydknas fra youtube

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator
Sted: Odense

Lydknas fra youtube

Indlæg af Båtbåt »

Jeg oplever problemer med at lytte til musik fra youtube.

Musikken afspilles men der er poppende støj indover. Har I oplevet det samme og ved nogen hvad det skyldes?

/Båtbåt

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg har oplevet samme problem med min TC konnekt desktop 6.. Så opgraderede jeg driver, og så er det nok at genstarte maskinen når det sker..

Jeg er ikke superglad for min TC endnu, når det virker er det nice nok, men Latency og sync-knas som du snakker om er ikke godt nok, men jeg er overbevist om at det er en driver fejl.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 11 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hvad sample rate står lydkortet til?

Hvad sample rate står OS X til?

Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator

Indlæg af Båtbåt »

Sampleraten i TC NEAR control Panel til mit Konnekt 24D er 48kHz.

Jeg ved ikke hvor jeg læser sample raten i OSX

Medlemsavatar
Sjamus
Medlem
Sted: Skanderborg området

Indlæg af Sjamus »

Kunne være der dit problem opstår. Sæt sampleraten til 44.1 i TCNEAR og se om ikke det fjerner problemet. Indstilling af sampleraten i OSX indstilles ved at gå i Programmer/ hjælpeprogrammer/indstil lyd og Midi. Se vedhæftede billeder. Held og lykke :)
Vedhæftede filer
Billede 2.png
Billede 2.png (70.76 KiB) Vist 218 gange
Billede 1.png
Billede 1.png (14.63 KiB) Vist 221 gange

Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator

Indlæg af Båtbåt »

Hej Sjamus.

1000 tak for input.

Det er væk nu og jeg kører stadig 48kHz.

Det forsvandt næsten da jeg satte rate op til 96 og tilbage til 48 og det blev helt rent efter jeg satte til 192 -> 44.1 -> 48.

Jeg forstår ikke hvordan problemet er blevet fixet ved bare at skifte lidt rundt i det, men nu virker det!

Tak 8-)

Nyt svar