Hej
Jeg har godt nok arbejdet professionelt (deltid) med audio end mere end 15 år.
Men her kommer et nybegynderspørgsmål. Jeg skal have lavet lidt mere orden i studiet.
Jeg har en del enheder jeg godt vil have ind i et
rack. Alle enheder er 43-44 cm brede.
Dels forstærker, CD-afspiller samt preamp, interface, hovedtelefornforstærker etc.
Kan denne bruges (ville passe perfekt i højden) og skal jeg have ekstra beslag, skruer eller lignende?
https://www.thomann.de/intl/millenium_s ... iorack.htm
mvh Leif
Spørgsmål vedrørende rack
Spørgsmål vedrørende rack
- Vedhæftede filer
-
- IMG_20250211_102855.jpg (1.83 MiB) Vist 218 gange
-
- IMG_20250211_102838.jpg (2.83 MiB) Vist 218 gange
-
- IMG_20250211_102822.jpg (2.11 MiB) Vist 218 gange
-
- IMG_20250211_102805.jpg (1.37 MiB) Vist 218 gange
- Thomas Scherrer
- Medlem
- Sted: Ballerup
de 2 sidste enheder du viser billeder af, har ikke rack montage beslag på, findes de sådan at de let kan skrues på,
hvis ja, så bør de være udført sådan at de er stærke og stabile nok til at holde enheden,
dog er der tit krav til ekstra hold via side monterede fittings, sådan at lange eller dybe enheder ikke sidder og dingler bagtil,
Hvis du har udstyr der ikke har skruer i siden, til rack montage beslag, kan du købe hullede hylder til dit rack, som de så kan stå på,
Det største problem jeg ser folk gør er at fremstille termiske problemer, varme enheder direkte oven på hinanden,
fylde racks helt op, sætte dæk plader på, glemme ventilatore og udluftnings huller nok,
hver gang vi varmer elektronik produkter 6 grader mere op, holder de halvt så langt tid, 12 grader er kvart så lang tid, osv..
skaf et termometer , undersøg hvor varm hver enhed bliver.
hvis ja, så bør de være udført sådan at de er stærke og stabile nok til at holde enheden,
dog er der tit krav til ekstra hold via side monterede fittings, sådan at lange eller dybe enheder ikke sidder og dingler bagtil,
Hvis du har udstyr der ikke har skruer i siden, til rack montage beslag, kan du købe hullede hylder til dit rack, som de så kan stå på,
Det største problem jeg ser folk gør er at fremstille termiske problemer, varme enheder direkte oven på hinanden,
fylde racks helt op, sætte dæk plader på, glemme ventilatore og udluftnings huller nok,
hver gang vi varmer elektronik produkter 6 grader mere op, holder de halvt så langt tid, 12 grader er kvart så lang tid, osv..
skaf et termometer , undersøg hvor varm hver enhed bliver.
youtube : TeardownOZ2CPU
webside : webx.dk
webside : webx.dk