Næste skridt:
- Et andet bord end mit gamle Ikea-skrammel
- Mere hyggeligt lys
- Større cloud over lyttepositionen

Dato lør 15. feb 2025 04:01
Indlæg af Old Dub Dude »
Indlæg af david mondrup »
Indlæg af KristianNielsen »
Ingen clouds?david mondrup skrev: ↑lør 10. jul 2021 18:10 Studiet er rykket på ferie..
.EC66A0F6-1172-460C-8115-972FA3E4A3E2.jpeg
Indlæg af david mondrup »
Sjovt, så først denne post nu
2 et halvt år… I betragtning af jeg er på LM hver dag, så er det mystisk jeg aldrig kommer her ind. Men jeg er lige nødt til at komplimentere Michailovs billeder her. Især dem hvor du bygger væggene. Wow, det gad jeg godt have evner og plads til…. Sygt lækkert!!
Indlæg af Old Dub Dude »
Uha tak, der er vist flere. Men det er jo ikke alle der synes knauffisolering og reglar er lige så spændende som en samling synths på et Jaspers stativ.Nicolai skrev: ↑ons 12. okt 2022 10:302 et halvt år… I betragtning af jeg er på LM hver dag, så er det mystisk jeg aldrig kommer her ind. Men jeg er lige nødt til at komplimentere Michailovs billeder her. Især dem hvor du bygger væggene. Wow, det gad jeg godt have evner og plads til…. Sygt lækkert!!
Kh
Nicolai
Græsset er altid grønnere. Uanfægtet hvor glad jeg er for vintage synths på Jaspers og (navnligt) på Manfrotto stativer, så bliver jeg sgu også ind imellem træt af det. Den slags akustisk behandling du har gang i der, det er lige før jeg bliver helt små-opstemt af det
Indlæg af Mr. Soundman »
Tilbage til "Studiebygning & Akustik"