Gode gamle wurlitzer!petal skrev:Har næsten fået soveværelsestudiet helt op at køre igen
Og fin udsigt. Det er jo lige før jeg kan se hvor jeg selv bor.
Dato lør 15. feb 2025 04:42
Gode gamle wurlitzer!petal skrev:Har næsten fået soveværelsestudiet helt op at køre igen
Indlæg af SustainerPlayer »
Frederiksberg Slot?Joachip skrev: Og fin udsigt. Det er jo lige før jeg kan se hvor jeg selv bor.
Indlæg af Graceville »
Hvad sker der, hvis du rykker bordet og højttalerene bagud? Jeg synes min lyd er blevet markant bedre af at de står mere inde i rummet.Smittefar skrev:Jeg tog et lille billede i dag - Bemærk baby alarmen![]()
AX8 studio-01.jpg
Indlæg af Graceville »
Men udsigten er fed!Joachip skrev:Lige lidt længere til venstre... og kun 54 kvadratmeter ...
Indlæg af Mr. Soundman »
Indlæg af Mr. Soundman »
Kampen mod de parallelle flader, eller måske bare en god pibe skæv tobak før han satte det op,..Mr. Soundman skrev:Gauzz > Det ser ud som om, der er en svag hældning på din cloud. Er der en speciel grund til dette?
Er det "til ære for fotografen" eller har du normalt lampe og pre-amp stående oven på dine monitors?Smittefar skrev:Jeg arbejder på at indrette mit skrivebord. Det er stadig "Work in progress". Jeg overvejer, om jeg bliver glad for det her setup.
TakMorten B skrev:Ser super hyggeligt udGauzz skrev:Når studiet er småt, må man jo bare bruge en anden linse![]()
Nej, ikke nogen dokumenteret grund ihvertfaldMr. Soundman skrev:Gauzz > Det ser ud som om, der er en svag hældning på din cloud. Er der en speciel grund til dette?
Tilbage til "Studiebygning & Akustik"