Jeg har faldet over dette, til mit formål, ret gode produkt. MEN.
Hvordan fungerer app'en? hvor meget latency er der, fra jeg hiver i en fader, til skidtet reagerer?

Er der nogen her på siden, som har erfaringer?
Dato tirs 22. apr 2025 21:44
Indlæg af Søren Dyhr »
Indlæg af Søren Dyhr »
...hvilket svarer til kun at være i stand til at sige hvad klokken den er, ved at kigge på sit dyrt erhvervede Rolex ur. (indsæt favorit plugin'en her)Our brains are powerful instruments but not infallible. I know I’m not the only one who’s made an EQ adjustment until I heard the change I wanted, then looked down and realized I was operating a different channel. I would have sworn I’d heard a change!
Indlæg af Søren Dyhr »
Givetvis er dette måske lidt rigtigt, men det er mere - om den ikke falder lidt imellem to stole - at mixe live kræver alt andet end kompleksitet ... fordi du ikke kan lave det om hvis du snubler over en eller anden detalje vil det sætte dig tilbage og dermed lade dig lave endnu flere fejl på meget kort tid.Emil skrev: man 31. mar 2025 22:50 Ekstremt meget mixer for pengene.
Er den mekanisk/elektronisk pålidelig.. Ja.. der er den stadig for ny til at jeg tør sige noget der.
Indlæg af Søren Dyhr »
Uhh. Det virker som en lidt for frisk løsning for mig.Søren Dyhr skrev: ons 2. apr 2025 12:25 Jo - men hvis din nuværende mixer har insert punkter, kan du indsætte Jack-stik halvt inde og sende det til den relevante monitor. Det være sig de tre vokaler?
—sd
Fedt. Når du siger "Lård" til routeren. Er det så rækkevidde, eller?Hald skrev: ons 2. apr 2025 12:52 En XR18 er perfekt til den slags opgaver!
Det eneste du skal være opmærksom på er at den indbyggede Wifi løsning i dem er LÅRD!
Men hvis du tager en fornuftig router med dig som er kablet, kører det super.
Som bonus er det meget nemt at smide en computer til USB og bruge det som lydkort, så du kan opgave alle kanalerne særskilt og mixe dem derhjemme hvis du skulle få behov for det.![]()
Modtaget!Hald skrev: ons 2. apr 2025 20:50 Lad os bare sige.. hvis du forventer at få hjælp i Facebook gruppen for Xair mixerne, og spørger til det indbyggede wifi, så sparker de dig ud af gruppen.
Det kræver mindre at slæbe analogt grej end at slæbe de balls det kræver at stole på behringers wifi under et show.![]()
Søren Dyhr skrev: ons 2. apr 2025 10:10Givetvis er dette måske lidt rigtigt, men det er mere - om den ikke falder lidt imellem to stole - at mixe live kræver alt andet end kompleksitet ... fordi du ikke kan lave det om hvis du snubler over en eller anden detalje vil det sætte dig tilbage og dermed lade dig lave endnu flere fejl på meget kort tid.Emil skrev: man 31. mar 2025 22:50 Ekstremt meget mixer for pengene.
Er den mekanisk/elektronisk pålidelig.. Ja.. der er den stadig for ny til at jeg tør sige noget der.
Et værktøj der er velegnet til live brug .. skal have nogle "sikrings systemer" som forhindrer dig i at gøre noget til nogle forkerte signaler, fordi du ofte narrer dig selv til kunne høre noget som ikke i virkeligheden er der. Tag for eksempel et trommesæt, du kan høre en eller anden resonans ... hvor lang tid går der før du kan beslutte dig om det er i subgruppen der skal equalizeres eller det kun er nede på kanal niveau, dernæst hvilken kanal .... kan du høre uret tikker????
Nej du er nødt til at bruge en enklere form for mikrofonering, hvor du nemmere kan lokalisere problemer i en ruf. Du er nødt til at aflære dig hvordan du har set de gør det på TV - hvor budgetter sjældent rigtigt kommer i spil, men hvor folkeoplysning som sådan kan hypes saliggørende.
Hvis alle dine jobs kan nøjes med 10-12 mikrofoner, så er der ikke mindre end 52 - 54 kanaler der ikke bliver brugt til noget, men hvor du så kan hælde alle mulige sjove plugin'er på ... men husk at få dem til at blinke på frontpladen så folk kan se at du er ude i at levere noget magisk....
--sd
Indlæg af Søren Dyhr »
Men er det ikke alt ligner søm, hvis man har en hammer? Wing'en har mere af alt det fede, men du må fortælle om hvilke opgaver ... der ikke har kunnet lade sig gøre med tidligere tiders grej ... prøv at lytte til Santanas optæden på Woodstock og peg der på hvad du egentlig kunne have gjort bedre med det udstyr du har til rådighed i dag?Emil skrev: tors 3. apr 2025 18:30 Nu blev der specifikt spurgt ind til Behringer WING, og til mit workflow og de opgaver jeg laver, ville jeg være irriteret over ikke at føle at jeg kom ligeså godt i mål på en xair18 eller en analog pult.